وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی‌نژاد ستاد انتخاباتی نخواهد داشت

مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهور گفت: دکتر احمدی‌نژاد در این دوره از انتخابات ستاد انتخاباتی نخواهد داشت.

علی‌اکبر جوانفکر در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز افزود: ملت بزرگ ایران نقش تعیین‌کننده‌ای در معادلات جهانی دارد و در هرجای دنیا نیز رد پایی از این ملت بزرگ دیده می‌شود و برای اداره دنیا نیز این ملت ظرفیت‌های زیادی دارد.

وی دلیل اصلی نگاه ملتها به ایران را ناشی از آرمان‌های والای این ملت اعلام کرد و افزود: در جریان انقلاب آرمان‌های بزرگ بشری را دنبال کردیم، اصول اصیل اسلام را تعریف و درآن مسیر حرکت کردیم و پایش ایستادیم و به واسطه همین آرمانها نیز بعد از گذشت چهار سال ملت ایران به عزیزترین ملتهای جهان تبدیل شده است.

جوانفکر تصریح کرد: بخاطر عظمت ملت ایران است که امروز ابرقدرتها به ما التماس می‌کنند که بیایید با ما صحبت کنید و این نتیجه ی ایستادن بر سر اصول است.

مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهور تصریح کرد: باید مواظب آرمان‌هایمان باشیم و در مسیر این آرمانها حرکت کنیم و از هرکسی که رییس‌جمهور می‌شود این آرمانها را مطالبه کنیم.

وی، اضافه کرد: باید رییس جمهوری انتخاب کنیم که به سمت آرمانهای انقلاب حرکت می کند؛ مسیری که ملت نیز به آن سمت روی آورده است.

جوانفکر در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص حضور مهندس میر حسین موسوی در صحنه انتخابات ، با اعلام اینکه نگاه ملت به سمت جلو می‌باشد افزود: ملت دیگر به عقب نگاه نمی‌کند.

مشاور رییس جمهور همچنین در پاسخ به سوالی درباره حذف سازمان مدیریت و شوراهای عالی افزود: یکی از مشکلاتی که سالها دولت‌ها را زمین گیر کرده بود سازمان مدیریت بود، مقامات بلندپایه کشور نیز نیز به این سازمان ایراد گرفته بودند و به این دولت ربطی ندارد، شوراهای عالی نیز از آن دکانهایی بود که مانع و عامل بازدارنده برای پیشرفت کشور بود.

جوانفکر در پاسخ به سوال دیگری در زمینه دادن آن‌چه پرداخت عیدی به دانشجویان ساکن خوابگاه‌های تهران عنوان شد، اظهار کرد: این یک جنجال بود که درست کردند در حقیقت به هئیت‌های مذهبی کمک شد و بعد هم در اخبار آمد که بخاطر گرفتن رای این هدایا داده شده است که اخیرا در رابطه با سیب زمینی نیز این جنجالها درست شد.

مشاور رییس جمهور در ادامه در پاسخ به سوالی در زمینه آن‌چه آوردن نفت بر سر سفره مردم مطرح شد، گفت: این شعار انتخاباتی احمدی‌نژاد نبود و وی اصلاً یک وعده هم به مردم نداده بود.امروز هم شخصاً هیچ تلاشی برای تبلیغات انتخاباتی نمی‌کند و گفته که ستاد انتخاباتی هم باز نخواهد کرد.

وی با اشاره به بعضی از جوسازی‌ها علیه دولت نهم در خصوص انتخابات یادآور شد: این فضاسازی‌ها به صورت هدفمند علیه دولت انجام می‌شود.

مشاور مطبوعاتی رییس جمهور تصریح کرد: دکتر احمدی نژاد برای پیروزی در انتخابات یک ریالی هزینه نکرد و در دوره انتخابات وعده انتخاباتی نداد و همه ستادها هم از طرف مردم بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد