وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پیشنهاد مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات

مدیر شبکه تهران گفت: پیشنهاد مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در قالب برنامه‌ای از این شبکه را به سازمان صداو سیما داده‌ایم.

مجید رجبی معمار در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: اعلام آمادگی کرده‌ایم که در دکوری بسیار بزرگ به صورت زنده یا تولیدی، فضای مناظره را برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فراهم کنیم چراکه آنان تعدادی محدود و معمولا افرادی برجسته و صاحب صلاحیت‌هایی متعددی هستند البته این برنامه باید با ستاد انتخابات کشور و ضوابط تبلیغاتی مطابقت پیدا کند.

مدیر شبکه‌ی تهران درزمینه‌ی دیگر برنامه‌های انتخاباتی این شبکه اظهار کرد: به این منظور گروه‌های سیاسی واجتماعی، ویژه‌برنامه‌هایی دارند که این برنامه‌ها ترکیبی و شامل بخش‌هایی مانند مصاحبه با مردم و فعالان سیاسی هستند. علاوه بر آن کارهای گرافیکی شادی را می‌سازیم.

او درباره‌ی امکان پخش جنگ‌هایی مانند «آبی‌شو» به مناسبت انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از این‌گونه برنامه‌ نیز پخش می‌کنیم. پس از رحلت حضرت امام (ره) و قیام 15 خرداد تا 22 خرداد (روز برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری) فضای کشور با جنب و جوش زیادی همراه می‌شود. ستاد تبلیغاتی انتخابات، عمده فعالیت تهییجی خود را در این زمان انجام می‌دهند طبیعتا رسانه‌ی ملی با حفظ بی‌طرفی و بیان ضرورت حضور گسترده‌ی مردم در صحنه برنامه‌ریزی کرده است.

مدیر شبکه تهران در ادامه گفت: برنامه‌ریزی انتخاباتی صداوسیما به تدریج آغاز شده است، پس از تعطیلات نوروز شیب جدی‌تری در جهت تبیین موضوع انتخابات و بیان ضرورت‌ها می‌گیرد. در خرداد‌ماه نیز شدت بیشتری می‌یابد، البته افکار عمومی نیز مایل هستند که از انتخابات بیشتر بدانند. در همه‌ی کشورها این‌گونه است که هرچه به‌روز انتخابات نزدیک‌تر می‌شوند، فضای عمومی و انتظار آن‌ها به این سمت سوق پیدا می‌کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد