وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جزئیات دیدار موسوی با آیت الله صافی

پایگاه اطلاع رسانی دفتر یت الله صافی گلپایگانی: صبح روز پنج‌شنبه 20/1/88 مهندس میر حسین موسوی با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار و گفتگو کرد.

معظم له در این دیدار ضمن ارائه‌ی دیدگاه‌ها و رهنمودهای خود فرمودند: از عصر غیبت کبرای حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تاکنون ولایت فقهاء، مطرح بوده و مومنان به آن معتقد بودند و اذن فقیه را در بسیاری موارد لحاظ می‌کردند و با همین عنوان بود که امثال سید محمد مجاهد و میرزای شیرازی و مرحوم امام عمل نمودند.

معظم له فرمودند: حتی اگر برخی کاستی‌ها در حیطه‌ی قانون باشد این نواقص با حسن عمل، قابل جبران است.

این مرجع تقلید به اهداف عالیه انقلاب اسلامی در ابتدای پیروزی اشاره کرده و افزودند: برای اداره حکومت و خدمت به اسلام و برقراری حاکمیت اسلامی باید همان‌گونه که از اول می‌خواستیم به نحوی عمل کنیم تا دنیا بداند که نظام اسلامی، نظامی جدای از نظام‌های سوسیالیستی و سرمایه‌داری بوده و نظامی خدایی و الاهی است و این خط مستقیم اسلام را انتخاب کنیم و به افکار شرقی و غربی متمایل نشویم تا حاکمیت دین به کمال برسد.

معظم له با اشاره به تلاش استعمار برای تغییر هویت مسلمانان فرمودند: آنها در کل عالم اسلام به دنبال تغییر هویت مسلمانان بودند و در بسیاری کشورهای اسلامی تا حدودی موفق شدند اما لطف خدای بزرگ، شامل این کشور شد تا در این مملکت، اسلام حاکم گردد و اکنون باید تلاش کرد تا در زمینه اسلامیت نظام خللی ایجاد نگردد.

این مرجع تقلید در پایان فرمودند: همه ما به عالم غیب معتقدیم پس باید امر را به خدای متعال واگذار کنیم و بدانیم که عالم غیب و باطن در عالم ظاهر، مؤثر است و دائما به سوی وجود مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف که قلوب همگان تحت تصرف ایشان است متوجه باشیم .

ایشان افزودند: هر کس می‌خواهد موفق شود باید خود را در خدمت امام زمان و نوکر ایشان بداند و بگوید من چه رییس جمهور باشم و چه پیشخدمت، در هر حال، نوکر شمایم؛ و البته نوکری امام زمان ـ حتی اگر به عنوان پیشخدمتی باشد ـ از امپراطوری دنیا بالاترست.

مهندس موسوی در ابتدای این دیدار، دلایل و انگیزه‌های حضور خود به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری را به استحضار معظم له رساند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد