وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی به نفع موسوی کناره‌گیری می‌کند

مجتبی امیری در نخستین همایش سالانه‌ حلقه فکری فرهنگی موج حمایت موسوی (محام) با بیان اینکه نباید نگران حضور دو کاندیدا از سوی اصلاح‌طلبان بود، اظهار داشت: باید خود را ملزم به رعایت شأن افراد کنیم و بدانیم که تصمیم‌گیری خرد جمعی را به افکار شخصی ارجحیت دهیم.
وی با بیان اینکه وجود دو کاندیدا را باید به معنای شور و نشاط انتخاباتی و طرح مباحث عقلانی در جامعه در نظر گرفت، گفت: برای این جریان آینده‌ای روشن دیده می‌شود و باید همه چیز را به گذشت زمان سپرد.
مشاور عالی موسوی با اشاره به اینکه برخی اظهار نظرها در مورد اینکه نسل سوم، موسوی را نمی‌شناسد به نظر ابن‌خلدون اشاره کرد و ادامه داد: ابن‌خلدون نسل سوم هر انقلابی را بیگانه با آرمان‌های نسل نخست آن می‌داند در حالی که باید بپرسیم در این دوران چه کرده‌ایم که این نسل نماد اجرایی کشور خود در زمان جنگ را نمی‌شناسد.
امیری با بیان اینکه تصور حمایت از موسوی نوستالژی پیرمردهاست، تصوری القا شده به جامعه است، خاطرنشان کرد: این دقیقاً برخلاف چیزی است که در ستادهای وی مشاهده می‌شود زیرا موسوی و همراهانش به دلیل دانشگاهی بودن بیشترین ارتباط را با قشر جوان دارد.

وی درباره اظهار نظر موسوی در مورد جمع‌آوری طرح امنیت اجتماعی نیز گفت: این مشکلی است که از نبود مبانی فکری و فرهنگی در قشر جوان نشأت می‌گیرد و بحثی نرم‌افزاری بوده و نباید آن را با برخوردهای سخت‌افزاری برطرف کرد.
به گفته وی با تغییر مبانی فکری و نگرش‌ها می‌توان به این مقوله سامان داد.
معاون پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با اشاره به اینکه نباید نسبت به آرمان‌ها و افکار موسوی دیدگاه‌های 20 ساله گذشته را داشت و بر اساس آنها وی را سنجید، یادآور شد: کسانی که وی را سال‌ها دور از امور اجرایی می‌دانند، می‌توانند زمان بدهند تا مشخص شود چه کسی به مسائل ملی و بین‌المللی آگاه‌تر است.
وی با اعلام اینکه از سال‌ها پیش مبانی فکری و نظری برای اداره کشور تدوین شده بود، افزود: اینکه گفته می‌شود موسوی به صورت ناگهانی وارد عرصه شده است، صحیح نیست زیرا پس از سال‌ها بررسی براساس این برنامه تدوین شده ایشان به این نتیجه رسیدند که خود وی مناسب‌ترین فرد برای اجرای آن است.
امیری با بیان اینکه کسانی که تجربه دوران جنگ موسوی را نقد می‌کنند خود را دچار یک تناقض کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این دوران آرمانی‌ترین دوران انقلاب اسلامی ایران است و در سایه رهبری امام راحل صورت گرفت پس نمی‌توان خدشه‌ای به آن وارد کرد.
وی با بیان اینکه گفته می‌شود موسوی به اصلاح‌طلبی اعتقاد دارد یا خیر یادآور شد: آنچه خاتمی به عنوان اصلاح‌طلبی مطرح کرد نه سنت‌گرایی و نه تجددگرایی محض بود.
مشاور عالی موسوی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره خواهان پیشرفت بوده‌اند، تصریح کرد: این به معنای اصلاح‌طلبی ملت ایران است و موسوی به مانند مردم اصلا‌ح‌طلبی را با بازگشت به اصول و مبانی اسلامی و ایرانی باور دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد