وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رایزنی های فشرده رضایی با قالیباف و ولایتی

قالیباف، ولایتی یا رضایی، یکی برای کاندیداتوری از سوی دولت ائتلافی بطور قطع وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

شنیده شده است در مذاکرات و رایزنی های محسن رضایی، محمد باقر قالیباف و علی اکبر ولایتی برای تعیین کاندیدای نهایی دولت ائتلافی پیشرفتهایی بدست آمده است و بزودی اخبار جدیدی از سوی این ائتلاف منتشر خواهد شد.

کاندیدای ائتلاف با بهره گیری از توان مدیریتی همه ظرفیت های موجود، پشتیبانی سایر اعضای ائتلاف را نیز با خود خواهد داشت.
 
دولت ائتلافی کارامد و متعهد خود را ملزم به ارائه جامع برنامه ها و معرفی افراد مهم کابینه، پیش از برگزاری انتخابات نموده است و به نظر می رسد جمع زیادی از اصولگرایان شاخص در این ائتلاف حضور داشته باشند، گر چه بجز گزینه های کاندیداتوری، نام سایر افراد هنوز اعلام نگردیده است.

شنیده ها حاکیست یکی از سه گزینه مطرح ائتلاف به طور قطع وارد عرصه انتخابات دهم خواهد شد و به رقابت با کاندیداهای موجود خواهد پرداخت.

با توافق ائتلاف بر روی گزینه نهایی برای نخستین بار در ایران و در رقابت های ریاست جمهوری دولت ائتلافی حضوری تاثیرگذار و تعیین کننده خواهد داشت، و پیش بینی می شود در انتخابات دهم که با حضور 4 کاندیدای جدی؛ یعنی مهدی کروبی و میر حسین موسوی از یک سو، و محمود احمدی نژاد و "کاندیدای دولت ائتلافی" از سوی دیگر، برگزار خواهد شد رقابت سنگینی را شاهد باشیم و به این ترتیب احتمال دو مرحله ای شدن انتخابات ریاست جمهوری برای دومین دوره پیاپی دور از انتظار نخواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد