وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وعده کروبی برای پیگیری اصول معطل مانده قانون اساسی

کروبی می گوید  در صورت موفقیت در انتخابات ،اصول معطل مانده قانون اساسی را پیگیری خواهدکرد. 

حجت الاسلام مهدی کروبی در سخنانی در جمع مردم ارومیه خاطرنشان کرد: قول می دهم تمام اصول معطل مانده قانون اساسی را پیگیری کرده و بدون مجادله وشانه خالی کردن از مسئولیت با مردم صحبت کنم.

وی تورم، مشکلات فرهنگی، اقتصادی، سیاست خارجی را از جمله مسائل موجود در جامعه عنوان و تصریح کرد: تنها حلال مشکلات فرا روی حضور مردم در صحنه های حساس و سرنوشت سازی همچون انتخابات است.

کروبی ادامه داد: در تاریخ زندگی ام وعده انتخابات نداده ام جز آنکه اعتقاد دارم که می توان قرص و محکم وعده داده شده را پیگیری و به مرحله عمل برسانم.

دبیر کل حزب اعتماد ملی به مسئله هدیه 50 هزار تومانی در تبلیغات انتخاباتی دور قبل اش نیز اشاره کرد و گفت: در آن زمان به دلیل هیاهوی جدی این امر تحت شعاع قرار گرفت ولی بعد از اتمام انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل تمامی احزاب نسبت به عملی شدن این شعار و طرح اعتراف کردند.

بیانیه دوم انتخاباتی سه شنبه 20 اسفندماه منتشر می شود

دبیرکل حزب اعتماد ملی همچنین از انتشار بیانیه دوم انتخاباتی در روز سه شنبه 20 اسفند ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در این بیانیه حرفهای جدیدی در خصوص کمک به مردم از ثروت و منابع مالی آنها و دفاع از حقوق مردم و اقلیتهای مذهبی مطرح می شود که به مردم توصیه می کنم حتما این بیانیه را مطالعه کنند.

وی در ادامه گفت: تلاش خواهم کرد در چهارچوب آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری و مردم تلاش کنم و در این راستا سعی خواهم کرد اختیارات مسئولان استانها را افزایش دهم.

کروبی عصر امروز پس از آنکه با درب بسته محل سخنرانی خود مواجه شد با بلندگوی دستی برای مردم سخنرانی کرد.

سفر وی به ارومیه از امروز به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد