وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سجادی : نامزد نهایی اصولگرایان اواخر اسفند یا اوایل فروردین

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از اعلام کاندیدای اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری در اواخر اسفند یا اوایل فروردین‌ماه خبر داد.

سیدکمال سجادی اظهار داشت: وحدت مورد نظر اصولگرایان با شتاب مسیر خود را طی می‌کند و به ثمر خواهد نشست و اواخر همین‌ماه یا اوایل سال آتی, کاندیدای واحد خود را معرفی خواهیم کرد. 

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان از انجام برخی نظرسنجی‌ها خبر داد وگفت:ما بر نظرسنجی‌هایی که انجام داده‌ایم, حساب می‌کنیم‏. این نظرسنجی‌ها با معیار علمی و معتبر است و نظرسنجی‌ها نیز در نتایج آرا تاثیرگذار خواهد بود. طبق این نظر سنجی‌ها احمدی‌نژاد بین سایر کاندیداهای اصلاح‌طلب و اصولگرا در صدر جدول قرار دارد. 

وی در پاسخ به این سوال که نظرسنجی‌ها توسط کدام نهاد انجام شده است,تصریح کرد: در نظرسنجی‌ها, معیارهای علمی کاملا رعایت شده است و ارگان‌های رسمی و غیررسمی آن را انجام داده‌اند‏ اما چون مساله‌ای محرمانه محسوب می‌شود، نمی‌توان منبع این نظرسنجی‌ها را گفت. 

سجادی افزود: در 32 استان بین کاندیداهای اصولگرا و اصلاح‌طلب نظرسنجی شده و میان کاندیداها فعلا آقای احمدی‌نژاد میزان رای‌آوری بیشتری دارد و به دلیل بار تبلیغاتی نمی‌توانیم سایر کاندیداها که در رتبه دوم و سوم هستند را بگوییم. 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان سخنانش با اشاره به برخی اظهارات و انتقادات اعضای بانفوذ این جبهه از احمدی‌نژاد، خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهارنظری کرده باشند اما تا الان کاندیدای اصلی ما احمدی‌نژاد اس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد