وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قالیباف کاندیدای جدی اصولگرایان

حسین سبحانی نیا عضو فراکسیون اکثریت مجلس هشتم معتقد است: در حال حاضر جز احمدی نژاد کاندیدای اصولگرایان که ستادهایش در تمام استانها فعال شده، قالیباف است.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در گفت وگو با فردا، در خصوص چند قطبی شدن انتخابات گفت: تعدد کاندیداها باعث افزایش مشارکت مردم خواهد شد، زیرا از جریان اصولگرا و اصلاح طلب کاندیداهای مختلفی در انتخابات حضور دارند که این سبب می‌شود طرفداران تمام جریانها در پای صندوقهای رأی حضور داشته باشند.

نماینده نیشابور در مجلس هشتم افزود: با توجه به کاندیداهای مختلفی که تاکنون مطرح هستند حداقل انتخابات در مرحله اول دو قطبی نخواهد بود، اگر انتخابات به مرحله دوم کشیده شود در آن شرایط انتخابات دو مرحله‌ای خواهد شد.

سبحانی نیا با اشاره به اینکه هنوز اجماعی بین اصولگرایان صورت نگرفته افزود: تا اینجا که روشن نیست آیا احمدی نژاد کاندیدای اصلی اصولگرایان است یا نه؟ زیرا در سوی دیگر قالیباف از جبهه اصولگرایان نیز کارهای ستادی خود را انجام داده و تاکنون ستادهای ایشان در سراسر کشور تشکیل شده است و بیش از سایر کاندیداها بعد از احمدی نژاد در این عرصه فعال است.

وی اظهار داشت: البته اصولگرایان تلاش دارند که به اجماع برسند و احتمالا اگر کاندیدای دیگری در بین اصولگرایان مطرح شود کاندیدای در سایه خواهد بود.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس هشتم با اشاره به اینکه با حضور خاتمی در عرصه انتخابات، اصولگرایان تلاش بیشتری برای اجماع خواهند کرد افزود: یکی از اصول در بین اصولگرایان این بود که با حضور چهره های شاخصی مانند خاتمی برای جلوگیری از پراکندگی آراء باید کاندیدا در انتخابات حضور یابند البته این مساله هنوز در حد حرف است و مشخص نیست با یک یا چند کاندیدا به میدان خواهیم آمد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد