وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ادعای عجیب تاجرنیا : میرحسین تنها حضور رسانه‌ای دارد

علی تاجرنیا گفت: جهت‌گیری میرحسین جهت‌گیری حضور است، ایشان می‌خواهد در عرصه سیاسی کشور حاضر و تاثیر‌گذار باشد ولی مشخص نیست که حضور وی به ثبت‌نام بیانجامد.

علی تاجرنیا رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و عضو شورای مرکزی حزب مشارکت در گفت‌و‌گو با شبکه ایران در مورد آرایش انتخاباتی اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات دهم ریاست جمهوری گفت: آنچه در حال حاضر وجود دارد این است که اصلاح‌طلبان در فضای عمومی جامعه مطالبات و خواسته‌های خود را از تریبون‌های مختلف مطرح می‌کنند و تا زمان انتخابات بر روی یک نفر به اجماع خواهند رسید.

وی افزود: در این دوره تلاش بر این است که مانند دوره قبل با تشتت آراء و تعدد کاندیدا در بین اصلاح‌طلبان حاضر نشویم و با یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات شویم.

تاجرنیا در مورد احتمال حضور میر حسین تاکید کرد: جهت‌گیری میرحسین جهت‌گیری حضور است، ایشان می‌خواهد در عرصه سیاسی کشور حاضر و تاثیر‌گذار باشد ولی مشخص نیست که حضور وی به ثبت‌نام بیانجامد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات افزود: البته جدی شدن بحث حضور آقای موسوی یک امر طبیعی است ولی قطعا بین ایشان و آقای خاتمی در نهایت یکی از آن‌ها در صحنه حضور خواهند داشت.

وی در مورد احتمال معاون اولی میر حسین در صورت پیروزی خاتمی در انتخابات تصریح کرد: فکر می‌کنم در این نوع بحث‌ها گفتمان خاصی وجود ندارد، خاتمی و میرحسین شخصیتی منحصر به فرد و جدا دارند اما همکاری آن‌ها در آینده منتفی نیست.

تاجرنیا در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد اگر اصلاح‌طلبان بر روی کاندیدایی غیر از کروبی اجماع کنند وی به نفع کاندیدای واحد از صحنه کنار برود؟ گفت: آقای کروبی شخصیت دلسوزی دارد و مسلما، فضا و شرایط کنونی حاکم بین اصلاح‌طلبان را درک خواهد کرد که باید با کاندیدای واحد در صحنه حاضر شویم چون ایده‌آل ما این است که از بین 3 نفر مطرح شده در نهایت یک نفر وارد عرصه شود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان در مورد حضور کرباسچی در ستاد انتخاباتی کروبی اظهار داشت: کرباسچی مانند هر فرد دیگری آزاد است که تصمیم بگیرد ولی ما اطلاع داریم که ایشان در ستاد آقای کروبی مسئولیت رسمی ندارد و انشاء ا... در نهایت از کاندیدای واحد حمایت خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد