وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتشار یک آگهی جالب در روزنامه کروبی

به گزارش خبرنگار جهان نیوز؛ تلاشهای  حجت الاسلام مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی و حامیان وی برای جلب آرای گروه ها و طیف های مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه، از جمله دراویش، در انتخابات ریاست جمهوری آینده وارد مراحل جدیدی شده و به بشدت افزایش یافته است . 
 
در ادامه فاز جدید این تحرکات روزنامه اعتماد ملی در اقدامی بی سابقه، در نیم تای پایین صفحه اول شماره روز چهارشنبه خود، با درج یک آگهی تبریک از طرف "اکبر کروبی" سالگرد تولد مولوی،  را به آنها تبریک گفته است.
در این آگهی آمده است: "زادروز حضرت مولانا جلال الدین رومی را به تمامی عارفان و صاحبدلان ایران و جهان تبریک عرض می نمایم، کمترین: اکبر کروبی"
نکته جالب در این آگهی استفاده از واژه "کمترین" برای معرفی فرد آگهی دهنده است که روش دراویش و صوفیان برای معرفی خود به شمار می رود.
 
گفتنی است، هفته گذشته نیز مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی در نامه‌ای به وزیر اطلا‌عات، به تخریب حسینیه دراویش گنابادی در شهر اصفهان اعتراض کرده بود. با انتشار این نامه از همان ابتدا کارشناسان سیاسی این اقدام را نوعی تبلیغات انتخاباتی باهدف جذب و جلب آرای دراویش ارزیابی کردند . انتشار این آگهی نیز تداوم  ان موج تلقی می گردد . شایان ذکر است که نامه کروبی در پی آن نوشته شد که سالن اجتماعات دراویش در اصفهان توسط یک گروه ناشناس تخریب شد.
 
ششم ربیع الاول سالروز تولد جلال‌الدین رومی، مولانا از زبده‌ترین عارفان و یکی از مشهورترین شاعران فارسی‌زبان به شمار می‌آید. لقبش در دوران حیات خود «جلال‌الدین» و گاهی «خداوندگار» و «مولانا خداوندگار» بوده و لقب «مولوی» در قرن‌های بعد برای وی به کار رفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد