وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

خاتمی: اخلاقیات در خطر است

رئیس جمهور سابق کشورمان با تاکید بر اینکه «اخلاقیات در خطر است» گفت: «برخی شاخصهایی که از سوی مسئولان ارائه می‌شود ما را از رسیدن به اهداف عالی انقلاب و استقلال کشور دور می‌کند».
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، سید محمد خاتمی عصر امروز در جمع مردم شیراز و در سالن دستغیب این شهر افزود: «اگر مدیریت این کشور در جهت الگوهای انقلاب است، اگر در جهت پیشرفت استقلال در حرکت هستیم و اگر در مسیر کاهش فقر و نابرابری در حرکتیم، باید سعی کنیم که این راه را ادامه دهیم اما برخی آمارها و شاخصها ما را از این مسیر دور می‌کنند».

رئیس جمهور سابق با اشاره به 30 سالگی انقلاب گفت: «بادهای سهمگین طی این سالها همواره از سوی توطئه چینان و دشمنان انقلاب اسلامی می‌وزد و امروز چه در داخل و چه دشمنان خارجی باید از این درخت تنومند 30 ساله انقلاب محافظت کنیم».

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «امروز در جامعه ما اخلاقیات در خطر است و باید توجه خاص و فراوانی به این مقوله داشته باشیم. ما جامعه مدنی می‌خواهیم که ریشه آن نیز در مدینه النبی باشد که در این جامعه، اخلاق همواره وجود دارد».

خاتمی خاطرنشان کرد: «اگر اخلاق در مسئولان تضعیف شود بداخلاقی حاکم شده و در نهایت انقلاب ما از رسیدن به اهداف بلند خود بازمی‌ماند».

رئیس جمهور سابق کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به ویژگیهای استان فارس نیز گفت: «این استان را باید سرزمین آزادگی و دلدادگی به پیامبر دانست و این مرز و بوم را می‌توان پایه گذار تمدن بزرگ ایرانی اسلامی برشمرد».

خاتمی پس از سخنرانی برای مردم، دقایقی پیش برای زیارت به طرف حرم شاهچراغ (ع) حرکت کرد. 

بنابر ایم گزارش، بی‌نظمی و بی برنامگی‌های مسئولان برگزاری مراسم باعث شد که تمام خبرنگاران تا 10 دقیقه پس از آغاز مراسم همچنان پشت درهای بسته بمانند و هیچکس پاسخگوی آنها برای ورود به سالن نبود و حتی برخی از مردم عادی نیز نتوانستند وارد سالن شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد