وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

موج جدید حملات به قالیباف توسط حامیان دولت

به گزارش خبر نیوز ،مسئله حمایت و یا عدم حمایت شهردار تهران از کاندیدای خاص به دست آویز جدید حامیان دولت برای ترتیب موج جدیدی از حملات به محمد باقر قالیباف تبدیل شده است.

 بعد از آنکه سخنگوی شهردای تهران حمایت قالیباف از کاندیدای خاص را که توسط علیرضا زاکانی رسانه ای شده بود، تکذیب کرد؛ اکنون شاهد بروز اختلاف جدی دیگر بین شهرداری و دولت نهم هستیم. گویی طرفداران دولت از تکذیب حمایت قالیباف از کاندیدای خاصی در انتخابات پیش رو سخت بر آشفته اند.

در همین راستا است که فاطمه آلیا نماینده تهران بر آن باور است که سخنگو و مسولان شهرداری تهران با آمار های غلط که به مردم ارائه می کنند دولت را تخریب می کنند.

فاطمه آلیا عضو فراکسیون حامیان دولت (انقلاب اسلامی ) با بیان اینکه مسولان شهرداری به جای تخریب دولت بهتر است عملکرد خود را در شهرداری به مردم ثابت کنند تاکید کرد تخریب دولت چه از طرف اصلاح طلبان وچه از طرف حامیان قالیباف تاثیری در گرایش مردم به سمت دولت عدالت محور احمدی نژاد ندارد.

آلیا با مقایسه انتخابات دوره نهم با شرایط فعلی کشور گفت: در آن دوره افراد سرشناسی چون هاشمی ، قالیباف ،لاریجانی وکروبی حضور داشتند ولی مردم کسی را انتخاب کردند که از جنس خودشان بود.

وی افزود: برآوردهای اصولگرایان نشان می دهد که انتخابات دور دهم شرایطی مثل انتخابات گذشته دارد وبه همین خاطر است که تمام مجموعه نیروهای اصولگرا کاندیدای نهایشان را احمدی نژاد انتخاب کردند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : علی رقم تمام فعالیت های تخریبی که علیه عملکرد دولت منتشر می شود آرای آقای احمدی نژاد نه تنها در داخل کشور بلکه در میان ایرانیان خارج از کشور به نحوه چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم تهران با اشاره به طرح شعار دولت ائتلافی از جانب برخی از کاندیدها گفت: اینکه عده ای برخلاف قانون در کنار هم بنشینند و برای خود کابینه ائتلافی تشکیل دهند توهین به شعور وانتخاب مردم است.

وی افزود: هرگز قانون اساسی افرادی مثل قالیباف را از کاندیدا توری منع نکرده است ولی باید بدانند که اجماع نهایی اصولگرایان احمدی نژاد است.

آلیا تصریح کرد: این درست است که گرایش عده ای از اصولگرایان به سمت قالیباف است وایشان از سالها قبل به دنبال راه اندازی ستادهای تبلیغاتی خود بودند ولی ایشان باید بدانند که هیچ جایگاهی در میان مردم به نسبت احمدی نژاد ندارند.

وی تاکید کرد: وزن قالیباف و افراد نظیر او در انتخابات گذشته مشخص شده است و در انتخابات آتی چیزی بیشتر نخواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه قالیباف هرگز از کاندیداتوری احمدی نژاد حمایت نمی کند خاطرنشان کرد: بهتر است ایشان به سخنگو و مسولان شهرداری توصیه کنند تا با آمارهای غلط به تخریب دولت نپردازند چون این تخریب ها نتیجه عکس می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد