وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رفیق خاتمی هستم اما با او رقابت می کنم

مهدی کروبی با تاکید بر اینکه هرگز هیچیک از نامزدهای انتخاباتی را تضعیف نخواهد کرد، گفت: با وجود رفاقت با خاتمی، در عرصه انتخابات با او رقابت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  دبیرکل حزب اعتماد ملی روز پنج شنبه در حاشیه کنگره سراسری شاخه‌های جوانان و دانشجویی حزب اعتماد ملی با عنوان "پیشگامان مدنیت و مروجان عقلانیت" در جمع خبرنگاران گفت:  ما می خواهیم جو کشور را با این کنگره انتخاباتی کنیم و معتقدیم باید افراد درصحنه انتخابات حاضر شوند؛ ولی یکدیگر را تخریب نکنند.

کروبی در خصوص استقبال مردم از انتخابات گفت:  اگر شرایط فعلی کشور، پایدار بماند، حتما حضور مردم خوب خواهد بود و البته ما برنامه‌هایی برای مراقبت  از آراء خواهیم داشت. 

وی درباره رقابت خود با خاتمی افزود: با خاتمی رفاقت داریم؛ اما رقابت انتخاباتی نیز خواهیم داشت و من به عنوان کاندیدا به شما می‌گویم که تا آخرین لحظه به هیچ عنوان دیگرکاندیداها را تضعیف نخواهم کرد. 

کروبی درباره نگاهش به حضور سایر نامزدهای انتخابات دهم ریاست جمهوری یادآور شد: آمدن همه کاندیداها به صحنه انتخابات را تبریک می گویم . ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و دیگران هم کار خود را  و در نهایت مردم انتخاب خودشان را خواهند کرد. 

این نامزد انتخاباتی اصلاح‌طلب، در مورد حضور احتمالی برخی دیگر از کاندیداها در آینده گفت: همانطوری که شما گفتید، من هم اخباری درباره حضور احتمالی کرباسچی، موسوی لاری و محمد هاشمی  در عرصه انتخابات شنیده‌ام و توصیه‌ای برای آمدن یا نیامدن آنها ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد