وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتقاد قالیباف از رسانه ملی

دکتر محمدباقر قالیباف در مراسم آغاز به کار 105 دستگاه اتوبوس جدید دو کابین خارجی BRT برای خطوط یک و 3 تندرو و همچنین 30 دستگاه کامیونت ایسوزو به ناوگان امدادی اتوبوسرانی تهران در پاسخ به خبرنگاری که پرسید شما از رسانه ها خواستید با شهرداری تعامل داشته باشند این در حالیست که در روزها و هفته های گذشته در بحث زندان اوین و یا راه اندازی خط دو مترو ایستگاه تهرانپارس شاهد بودیم انعکاس وقایع به درستی صورت نگرفت آیا سانسورهای خبری ارتباطی با احتمال حضور شما در انتخابات دارد یا خیر؟ پاسخ داد: شما چرا همه سوالات را از من می پرسید؟ به من می گویند فلان جا به شما کمک نمی کنند من هم می گویم خب از آنها بپرسید چرا این کار را نمی کنند؟ شهردار تهران ادامه داد: بله، همه به من می گویند رسانه ملی آن گونه که باید خبر شهرداری را انعکاس نمی دهد، من فقط به عنوان یک شهروند می توانم به این امر نگاه کنم. چرا که اگر چیزی بگویم بقیه اش را نیز قطع می کنند. خبرنگاری پرسید بنا بود ظرف چند روز گذشته شما کاندیداتوری خود را برای انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری اعلام کنید، قالیباف گفت: قرار شد شما از من سوال سیاسی. مردم ما امروز آنقدر در اوج معرفت و شناخت هستند تا بدانند برای آینده خود چگونه تصمیم بگیرند; لذا این مردم هستند که پیگیری می کنند و ما باید کارمان را انجام دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد