وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دعوت از قالیباف برای نامزدی در انتخابات


با توجه به اینکه آقای دکتر قالیباف دارای توانمندی های بسیاری است خوب است در عرصه انتخابات دور دهم ریاست جمهوری نیز حضور داشته باشند.

ناصری نماینده گرگان با بیان این مطلب در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: انتخابات ریاست جمهوری یکی از عرصه های رقابت سالم سیاسی در کشور ما است و چه بهتر که هر کدام از نیروها و اشخاصی که توانمندی لازم برای خدمت در نظام جمهوری اسلامی به عنوان رئیس جمهور را در خود می بینند در این عرصه حضور یابند.

وی ادامه داد: در میان اصولگرایان همچون اصلاح طلبان می توان انتظار تکثر و تعدد کاندیداها را داشت و با توجه به این که اصلاح طلبان تاکنون 3 کاندیدا دارند ایرادی وجود ندارد که درمیان اصولگرایان هم به تکثر و تعدد نیرو برسند.

وی در خصوص حضور محمد باقر قالیباف در انتخابات نیز افزود: دکتر قالیباف در طول دوران خدمت خود چه در کسوت نظامی و چه در کسوت شهرداری تهران نشان داده است که دارای توانمندی های خوب و لازمی برای اداره کشور است و خوب است چنین نیرویی در انتخابات حضور یابد.

وی در انتها تأکید کرد: بهتر است کاندیداها در ابتدا اعلام آمادگی کنند و بعد از آن بر سر اجماع با یکدیگر به مذاکره بپردازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد