وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اصلاح‌طلبان: میرحسین می‌آید

میرحسین موسوی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

چندین سایت اصلاح‌طلب گزارش دادند، میرحسین موسوی رسما کاندیداتوری خود برای انتخابات سال 88 را اعلام خواهد کرد.

در همین زمینه، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی نزدیک به به اصلاح‌طلبان عملگرا،‌ اصلاح‌طلبان نزدیک به اعتمادملی، اصلاح‌طلبان نزدیک به کارگزاران و چندین سایت دیگر در اخباری مشابه اعلام کردند آقای موسوی تردیدی برای شرکت در انتخابات ندارد و حتی نامزدی خود را نیز به زودی اعلام خواهد کرد.

تعدادی از این سایت‌ها حتی خبر از آن دادند که مهندس موسوی روز شنبه با انتشار بیانیه ای رسما کاندیداتوری خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اعلام خواهد کرد. 

در گزارش‌های سایت‌های اصلاح‌طلب تغییر، سهام، تریبون و ... آمده است:

ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی که فعالتیهای اولیه خود را از دو هفته پیش با معرفی آغاز کرده بود در حال آماده شدن برای اعلام رسمی کاندیداتوری میرحسین موسوی در هفته آینده است.

پس از اعلام صریح حضور خاتمی در دیدار روز یکشنبه حامیان میرحسین موسوی با وی، نزدیکان موسوی از تصمیم به حضور آخرین نخست وزیر جمهوری اسلامی خبر دادند.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است که میر حسین موسوی تصمیم گرفته است که با انتشار نامه ای کاندیداتوری خود را به زودی اعلام کند. این تصمیم بعد از آن اخذ شد که خاتمی بدون هماهنگی های لازم خود را کاندیدای ریاست جمهوری کرد. خاتمی درباره نامه گلایه آمیزی که میرحسین به او نوشته بود، گفت :” نامه گلایه آمیز دریافت نکرده است.”  در واقع ایشان مفاد نامه را گلایه آمیز ندانسته است.آقای خاتمی پیشتر نیز سفری را که با آقای ناطق نوری داشت و اظهارات هر دو در باب دولت وحدت ملی را تکذیب کرده بود و گفته بود که : دیدار انتخاباتی با ناطق نداشته ام”  اما بعدا آقای ناطق که باب این بحث را باز کرد و خبر داد نظر خود را به برخی از جمله خاتمی درمیان گذاشته است، معلوم شد که حقیقت چیز دیگری بوده است.

یکی از نزدیکان میرحسین موسوی گفت: ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی که فعالتیهای اولیه خود را از دو هفته پیش با معرفی دکتر قربان بهزادیان ن‍‍‍‍‍ژاد به عنوان رئیس ستاد انتخابات آغاز کرده بود در حال آماده شدن برای اعلام رسمی کاندیداتوری میرحسین موسوی در هفته آینده است.  این اقدام کمتر از یک هفته پس از اعلام نامزدی خاتمی صورت می گیرد.   گفتنی است راه اندازی سایت کلمه، انتصاب دکتر قربان بهزادیان ن‍‍‍‍‍ژاد به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی و فعالیتهای ابولفضل فاتح مدیر عامل سابق خبرگزاری دانشجویان ایران برای راه انداری سایت خبری ستاد انتخاباتی نخست وزیر دوران دفاع مقدس و نامه گلایه آمیز میرحسین موسوی پس از اعلام نابهنگام و غیر منتظره خاتمی همگی حکایت از جدی شدن حضور میرحسین موسوی در انتخابات ریاست جمهوری آینده دارد.

در حالیکه تعدادی از سایت‌های اصلاح‌طلب روز "شنبه" را موعد انتشار بیانیه و اعلام کاندیداتوری موسوی اعلام می‌کنند، عده‌ای دیگر نیز این زمان را "تا چند روز آینده" دانسته‌اند.

منابع آگاه نزدیک به میرحسین موسوی با اعلام این اخبار گفته اند: میرحسین موسوی ظرف چند روز آینده به طور رسمی حضور خود را بعنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم اعلام می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد