وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

میر حسین می آید؟

حامیان مهندس میرحسین موسوی که اقدامات اولیه را برای تشکیل ستادهای انتخاباتی خود آغاز کرده بودند، روز شنبه موضع خود را درباره باقی ماندن در عرصه انتخابات اعلام خواهند کرد.

 پس از اعلام حضور صریح خاتمی در روز یکشنبه گذشته، حامیان میرحسین موسوی تصمیم خود را نسبت به تداوم حضور یا کناره‌گیری از عرصه انتخابات اظهار خواهند کرد.

اعلام کناره‌گیری از عرصه انتخابات و یا حضور در صحنه و تشکیل ستادهای انتخاباتی دست‌کم تا اواخر اردیبهشت ماه که آرایش نهایی کاندیداها روشن می‌شود، دو گزینه اصلی حامیان میرحسین برای تصمیم‌گیری است.

این در حالی است که بلافاصله پس از اعلام حضور خاتمی روزنامه کیهان در طنزی به قلم حسین شریعتمداری و سایت تغییر در مطلی به قلم محمد قوچانی، سردبیر هفته‌نامه شهروند،مطالبی را در جهت ایجاد اختلاف میان میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی منتشر کردند.

با توجه به فضاسازی‌ها و انتشار اخبار ضعیف با هدف ایجاد تفرقه میان موسوی و خاتمی، به نظر می‌رسد هم‌گرایی این دو چهره تا روز انتخابات، نقطه قوت مهمی برای آنان به شمار می‌رود.

برخی چهره‌ها که در روزهای اخیر و پس از اعلام کاندیداتوری سید محمد خاتمی با مهندس موسوی دیدار کرده‌اند، به نقل از آخرین نخست‌وزیر جمهوری اسلامی، تصمیم‌گیری نهایی او را موکول به اردیبهشت ماه، اعلام تایید صلاحیت‌ها و روشن شدن وضعیت نهایی آرایش کاندیداها کرده‌اند که این امر به معنای ثبت‌نام میرحسین در انتخابات خواهد بود.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد