وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شجاعی : جنگ روانی خاتمی و میرحسین

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم گفت: خاتمی و میرحسین یک فضای ژورنالیستی و جنگ روانی تبلیغی درست کرده اند لذا پیش بینی نهایی و قریب به اتفاق این است که اصلاح طلبان در رسیدن به تفاهم دچار مشکل می شوند.   

رمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی برنا، درباره آینده اجماع اصلاح طلبان، اظهارداشت: قطعا بین میر حسین موسوی و خاتمی یکی از آنها به انتخابات خواهد آمد منتهی حتما دیگرانی هم مثل کروبی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه خاتمی و میرحسین یک فضای ژورنالیستی و جنگ روانی تبلیغی درست کرده اند، ادامه داد: با این کار خود، سیاست یک گام به جلو و دو گام به عقب را پیش می برند یک هفته خاتمی را می آورند در پیشانی فعالیت های سیاسی و تبلیغاتی معرفی کرده و فضا سازی رسانه ای درست می کنند و در عین حال فعل و انفعالاتی که از گفته ها و احزاب و گروهها در ارتباط با انتخابات می گویند را محک می زنند، یک هفته هم خاتمی می رود پشت صحنه و میرحسین موسوی جلو می آید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کاندیداهای احتمالی این جناح همچنان در مرحله ارزیابی خودشان هستند، تصریح کرد: پیش بینی می شود اگر فضا را برای کاندیداهای خودشان فراهم نبینند، هر دو آنها کناره گیری کرده و روی کروبی به اجماع برسند.

وی با تاکید براین مطلب که پیش بینی نهایی و قریب به اتفاق این است که اصلاح طلبان در رسیدن به تفاهم دچار مشکل می شوند، اظهارداشت: در بین اصلاح طلبان قطعا تعدد کاندیدا وجود خواهد داشت.

این نماینده مجلس گفت: آن چیزی که در اردوگاه اصولگرایان وجود دارد نهایی شدن و اتفاق نظر بر روی کاندیداتوری دکتر احمدی نژاد است. چرا که وی عملکرد چهارساله ای دارد که زمینه را برای کسب آراء نسبت به دیگر کاندیداها فراهم کرده است.

وی در پایان گفت: البته احمدی نژاد در سیاست ها و تصمیم گیری های بین المللی فعال و مقتدرانه عمل کرده است و در زمینه های اقتصادی هم به گونه ای عمل کرده که بر روی آراء صندوق ها تأثیرگذار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد