وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وزیر کشاورزی: خاتمی رقیبی جدی برای احمدی نژاد نیست

محمدرضا اسکندی که بعد از طرح استیضاحش در مجلس شورای اسلامی سرانجام با وساطت علی لاریجانی یک ماه به وی فرصت داده شد که با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح درباره مشکلات این وزارتخانه رایزنی کند پس از اتمام این فرصت یک ماهه با اشاره به جلساتی که طی این مدت با برخی نمایندگان داشته است، گفت: «قطعا در مجلس گرایشات مختلفی وجود دارد که با توجه به دیدگاههای خودشان برخی مسائل را پیگیری می‌کنند».

وزیر کشاورزی که با آفتاب گفتگو می‌کرد، در عین‌حال در پاسخ به این سوال که اگر در نهایت مجلس رأی به استیضاح شما دهد چه خواهید کرد؟ مجلس را قانونگذار کشور دانست و گفت: «مجلس از حق قانونی برخوردار است و در نهایت آنچه را که تصویب کند قانون است و همه مکلفند به آن پایبند بوده و بر آن اساس عمل کنند».

اسکندری با اشاره به آخرین جلسه‌ای که حول محور استیضاحش با برخی نمایندگان استیضاح‌کننده داشته است و البته حضور 20 روز پیش خود در مجلس، گفت: «ما آمادگی برگزاری هر جلسه‌ای را با نمایندگان مجلس داریم و از عملکردمان دفاع خواهیم کرد و هر زمان هم که از ما در هر جایی دعوت کنند حضور پیدا خواهیم کرد».

اسکندی با تأکید بر اینکه به هر حال ما وظیفه‌مان را باید انجام دهیم، گفت: «مجلس نیز وظایفی دارد و هر زمان هم که نمایندگان در چارچوب وظایفشان اقداماتی را انجام دهند چه از ما سوال کنند و چه بحث استیضاح را مطرح کنند ما در مجلس حاضر خواهیم شد و پاسخگو خواهیم بود اما فعلا تنها به وظایفمان می‌پردازیم و این مسأله که استیضاح از نظر مجلس منتفی است یا خیر خیلی توجه نمی‌کنیم».

وزیر جهادکشاورزی دولت نهم در بخش دیگری از این گفت‌وگو در ارزیابی از فضای انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو و احتمال موفقیت مجدد احمدی‌نژاد در این عرصه خاطرنشان کرد: «از نظر ما قطعا آقای احمدی‌نژاد با توجه به توجهی که به اصول انقلاب اسلامی دارد مورد حمایت مجدد مردم قرار خواهد گرفت».

وی با تأکید بر اینکه مردم ما، بی‌توجهی و انحراف از اصول انقلاب اسلامی را نمی‌پذیرند، ادامه داد: «آقای احمدی‌نژاد همواره به اصول انقلاب و نظام تأکید دارد و بر آنها پافشاری می‌کند و آن عزت و شجاعتی که لازمه انقلاب اسلامی است را به کشور داده لذا پیش‌بینی ما این است که در دوره پیش ‌روی انتخابات مجددا مردم به احمدی‌نژاد اقبال نشان دهند».

این عضو کابینه دولت نهم همچنین در ارزیابی از حضور سید محمد خاتمی در عرصه انتخابات، گفت: «هر شخصیتی این حق را دارد که در انتخابات شرکت کند مهم این است که نظر مردم در نهایت چه باشد».

اسکندری، سید محمد خاتمی را رقیب جدی احمدی‌نژاد در انتخابات پیش‌رو ندانست و گفت: «برداشت ما این است که رأی اکثریت مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری مجددا برای احمدی‌نژاد است».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد