وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نرم‌افزار پیامک فارسی قابل دانلود شد

نرم‌افزار پیام‌رسان فارسی از امروز قابل دانلود شده و با استفاده از آن هر پیام فارسی از 70 کاراکتر به 200 کاراکتر قابل افزایش است و تایپ اعداد را نیز به صورت فارسی انجام می‌دهد.

علیرضا طلوع - مدیر کل رایانه و محاسبات شرکت ارتباطات سیار ایران - در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که نرم‌افزار پیامک فارسی از ظهر امروز قابل دانلود شده است اظهار کرد: این نرم‌افزار قادر خواهد بود تا تا پیامک‌های فارسی را فشرده کند.

وی افزود: مشترکان می‌توانند در هر پیام فارسی 200 کارکتر را ارسال کنند که هزینه‌ هر پیامک فارسی 89 ریال محاسبه می‌شود.

طلوع با بیان این که هر پیام کوتاه (لاتین - فارسی) معادل 1200 بایت است گفت: این نرم‌افزار برروی مدل‌های مختلف گوشی تست شده و آزمایش‌هایی انجام شده است که نتایج این تست‌ها در سایت شرکت ارتباطات سیار و بخش مربوطه، عنوان شده است.

وی اظهار کرد: تست این نرم‌افزار بر روی مدل‌های مختلف گوشی از جمله نوکیا، سونی‌اریکسون، سامسونگ و موتورولا انجام شده اما این موضوع به منزله‌ آن نیست که این نرم‌افزار برروی گوشی‌های دیگر قابل دانلود نباشد، زیرا قابلیت دانلود بر اساس استانداردهایی است که در بخش مربوطه عنوان شده است.

بر اساس اعلام شرکت ارتباطات سیار با استفاده از نرم‌افزار پیام‌رسان فارسی مشترکان می‌توانند پیامک‌های فارسی با حجم حدود 200 کاراکتر را ارسال کنند و این در حالی است که در حالت عادی و بدون استفاده از این نرم‌افزار، پیامک‌های فارسی با حجم بیش از 70 کاراکتر به چندین پیامک شکسته می‌شوند و این مساله هزینه مضاعفی را برای کاربر تحمیل می کند.

بنا بر اعلام این نرم‌افزار امکان ارسال پیامک‌های فارسی در دو حالت فشرده و غیر فشرده را دارد؛ در حالت فشرده گوشی تلفن همراه گیرنده باید نرم‌افزار پیام‌رسان فارسی را داشته باشد تا پیامک دریافتی قابل خواندن باشد. درحالت غیرفشرده، پیامک ارسالی بر روی گوشی‌هایی که این نرم‌افزار را ندارند نیز قابل خواندن است.

نحوه‌ نصب برنامه‌ پیام‌رسان برروی گوشی‌های مختلف در سایت شرکت ارتباطات سیار با آدرس http://www.mci.ir/?1654 آمده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد