وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی‌نژاد و خاتمی در مستند حسین رضازاده

تهیه‌کننده مستند «سرد چون فولاد، گرم چون آتش» از حضور «محمود احمدی‌نژاد» و «سیدمحمد خاتمی» در این برنامه خبر داد.

حمید حسینعلی با بیان این مطلب گفت: مجموعه مستند «سرد چون فولاد، گرم چون آتش» به زندگی «حسین رضازاده» از زوایای شخصی آن می‌پردازد و از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.

وی افزود: تا به حال بخش‌های کودکی رضا زاده با حضور در اردبیل تصویربرداری شده و در این بخش‌ها از پسر رضازاده،ابوالفضل و پسر عموهایش استفاده کرده‌ایم و همچنین با پدر و مادر او نیز به گفت و گو نشسته‌ایم.

وی در ادامه گفت: هفته آینده نیز تصویربرداری بخش‌های مربوط به رامسر و تمرینات او را تصویربرداری خواهیم کرد، همچنین بازگشت از المپیک و مصاحبه با بزرگان سیاست مانند محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور فعلی، سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشور، علی لاریجانی، غلامعلی حداد عادل و شخصیت‌های ورزشی مانند رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری و جابر سالم یکی از رقبای اصلی رضازاده نیز از بخش‌های دیگر برنامه است.

حسینعلی درباره زمان پخش این مستند نیز گفت: المپیک 17 مرداد ماه امسال آغاز می‌شود و احتمالا تا 30 مرداد ادامه خواهد داشت. ما تا 10 الی 15 روز پس از المپیک کارمان طول خواهدکشید و پس از آن از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. البته ما در تلاشیم تا در صورت امکان مستندی با مدت زمان 90 دقیقه از آن بیرون بیاوریم و آن را در سینماها نیز اکران کنیم.

وی ادامه داد: ما برای ساخت مستند «سرد چون فولاد، گرم جون آتش» چند دلیل مهم داشتیم که اولین آن عبارت بود از اینکه قصد داشتیم در این مستند به زندگی شخصی او بپردازیم و او را از زاویه‌ای دیگر به جهانیان نشان بدهیم. همه دنیا رضا زاده را به عنوان یک وزنه بردار می‌شناسند، اما هیچ کس نمی داند او در چه خانواده و محیطی رشد پیداکرده است.

وی اظهار داشت: استفاده از نام ابوالفضل 47 درصد در دنیا بیشتر شده است و این دلیل مهم‌ترین دلیل من برای ساخت این مستند بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد