وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آغاز رایزنی اصولگرایان برای ریاست جمهوری

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یک صدایی اصولگرایان در انتخابات آتی را با توجه به شرایط ویژه کشور و موقعیت بین المللی خاص ایران مطلوب همه اصولگرایان خواند و اعلام کرد رایزنی در جناح اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است.

اسداله بادامچیان با تاکید بر اینکه فضای عمومی اصولگرایان وحدت بین همه نیروها است، اظهار داشت : بر اساس این فضا باید رسیدن به وحدت در هر انتخاباتی از جمله انتخابات آینده در اولویت نیروهای اصولگرا باشد .

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم برای انتخابات آینده وحدت در بین گروههای اصولگرا رخ دهد گفت : شرایط ویژه کشور و موقعیت بین المللی خاص ایران اقتضا می کند که یک صدا باشیم و این خواست مطلوب همه اصولگرایان است .

بادامچیان در عین حال گفت : در میدان سیاست گاهی رقابت ها مانع رسیدن گروهها به این یگانگی و وحدت می شوند همانطور که در انتخابات گذشته دیدیم در کنار لیست جبهه متحد اصولگرایان بعضی از دوستان دیگر هم بحث هائی را داشتند و همان موقع گفتم "اصولگرایان مثال یک رود بزرگ هستند که از کنار آنها چند رود فرعی انشعاب پیدا کرده است ".

وی ادامه داد : مهم این است که همه گروههای اصولگرا کمک کنند که این وحدت حفظ شود البته ممکن است به طور طبیعی افراد مختلفی مطرح شوند ولی اصولگرایان باید با استفاده از تجربیات گذشته و بر اساس مبانی و گفتمان اصولگرائی برای رسیدن به کاندیدای واحد برای انتخابات آینده تلاش کنند .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در این مورد که آیا احتمال به اجماع رسیدن اصولگرایان برای انتخابات آینده بر روی نام دکتر احمدی نژاد وجود دارد، گفت : در عالم سیاست هر احتمالی وجود دارد و آینده را نمی توان پیش بینی کرد مهم تلاش برای رسیدن به اجماع است .

بادامچیان درپایان گفت: رایزنی ها بین گروهای اصولگرا برای رسیدن به نتیجه برای انتخابات دهم ریاست جمهوری آغاز شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد