وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سعیدلو: کارهای دولت نهم؛ «بی‌بدیل، شگفت‌انگیز و اعجاب‌انگیز» است

علی سعیدلو معاون اجرایی رئیس‌جمهور، منتقدان دولت نهم را به «واکنش‌های منفعلانه» و انتقادات «غیرکارشناسی، بسیار سطحی و در حد شعار و تیتر برخی روزنامه‌ها» متهم کرد و عملکرد دولت آقای احمدی‌نژاد را «بی‌بدیل»، «اعجاب‌انگیز» و «شگفت‌انگیز» خواند.

بر اساس گزارشی که پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری مخابره کرده؛ علی سعید لو معاون رییس جمهور در امور اجرایی گفت: «دولت با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم بدنه کارشناسی و خدوم کشور، موجب گستردگی طرح‌ها و اقدامات بی‌بدیل در اداره کشور شده که شگفت‌انگیز است».

وی افزود: برخلاف ادعای مخالفین، استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی در بدنه دولت، نشاط و تحرک وصف ناپذیری در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، اجتماعی و اجرایی به وجود آورده است .

سعیدلو ادامه داد: گستردگی طرح‌ها و تسریع اعجاب‌انگیز اجرای پروژه‌ها در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات و ایده‌های نو در عرصه‌های مختلف همانند موج عظیمی است که مخالفان را غافلگیر نموده و موجب شده است تنها درصدد مخالف گویی کلی برآیند.

معاون اجرایی رییس جمهور یادآور شد: تنوع طرح‌ها و ایده‌ها و حجم عظیم تحولات ، فرصت را از مخالفان گرفته و به دلیل عدم اشراف به مسایل و نداشتن دیدگاه کارشناسی، وادار به واکنش‌های منفعلانه شده و با تیترهای منفی مخالف گویی می کنند.

وی تصریح کرد: مخالفت‌ها به بهانه ضعف در کارشناسی، بسیار سطحی و در حد شعار و تیتر برخی روزنامه‌ها مطرح می شود که این امر ناشی از تحرک و پویایی بدنه دولت و ایستایی مخالفان است.

معاون رییس جمهور در امور اجرایی گفت: کشور با مدیریت تحولی در عرصه اجرا به کارگاه بزرگی تبدیل شده است. برخی‌ها که جسارت خارج شدن از حصار خود ساخته را ندارند مدام از اقدامات تحول ساز دولت انتقاد می کنند.

سعیدلو اضافه کرد: سفرهای استانی هیات دولت یکی از مهمترین ایده‌هایی است که موجب نشاط و تحرک درمدیران ، توزیع مناسب اعتبارات ، شکستن دیوار بلند عدم تعامل مردم و مسوولان ، افزایش اعتماد عمومی و پیشرفت و آبادانی شده است.

وی افزود: دولت به رغم تمام مخالف خوانی‌ها، با تلاش‌های روز افزون در همه عرصه‌ها، در پی اعتلای اهداف متعالی انقلاب اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و خدمت به مردم و حفظ کرامت شهروندان است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد