وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جمعی از اعضای حزب موتلفه اسلامی با رییس مجلس دیدار کردند

رییس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به مقام والای شهدا ی حزب موتلفه اسلامی گفت : در مسیر مبارزات می توان افرادی را دنباله رو و افراد نادری را پیشرو خواند و کسانی که سرنوشت ساز هستند بسیار اندکند که در سنت اسلامی به دلیل مبانی فکری این نمونه اندک نیست .

وی تصریح کرد: در سنت اسلامی هیچ چیز به اندازه مرگ آگاهانه اهمیت ندارد و آنهایی که براین امر واقفند، وظایف خود را می شناسند و مجاهدین فی سبیل الله از آن دسته اند .

لاریحانی افزود : مجاهدین فی سبیل الله در سرنوشت ملت تاثیر می گذارند و چون از مرگ آگاهند ، نزد مردم و خدا دارای ارج و قرب هستند .

وی تاکید کرد : باید تاسف خورد که در فرهنگ غالب دنیا این موضوع مورد غفلت واقع شده و باعث تاسف مضاعف است آن چیزی که جامعه اسلامی باید به آن افتخار کند در زبان دیپلماسی امروز به عنوان ترور نامیده می شود ، تا آنجا که امروز از حزب الله لبنان می خواهند دست از اعمال به اصطلاح تروریستی بردارند ، در حالی که در جنگ 33 روزه لبنان با تمام قوا به ملت لبنان ظلم شد.

رییس مجلس در ادامه اظهار داشت : پس از آنکه حزب الله توانست در برابر قدرت رژیم صهیونیستی اسراییل بایستد و آن را شکست دهد ، سعی کردند جلوی آبروریزی آن را بگیرند .

وی با اشاره به توطئه های اخیر آمریکا در لبنان گفت : مصلحت اندیشی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان موجب شد تا میان شیعه و سنی اختلاف نیافتند و قدرت حزب الله بیش از پیش درک شود.

علی لاریجانی در خصوص وقایع عراق نیز گفت :جمهوری اسلامی موفق شده وضعیتی بوجود آورد تا آمریکایی ها نتوانند به اهداف خود در عراق برسند .

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : آگر آمریکایی ها اشتباهات محاسباتی گذشته را نادیده بگیرند و تحرکاتی بر علیه ایران انجام دهند با ملتی بزرگ مواجه خواهند شد که می بایست بساط خود را از منطقه برچینند .

وی افزود : استقامت هوشمندانه برای حفظ کیان کشور از اصول مردم ایران است و ما امیدواریم که راه شهدا ی عزیزمان چراغی باشد تا تغییراتی که در منطقه بوجود می آید موجب خیر بشریت گردد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت : برخی فکر می کنند احزاب با تفکر ولایی همساز نیست ولی حقیقت ماجرا این است ، احزابی در کشور بودند که قوام داشتند و احزابی که منافع کشورهای دیگر را دنبال می کردند ، لیاقت قوام را نداشتند .

وی تاکید کرد : تفکر احزابی که با تفکر ولایی همسو نیست ، تفکری اشتباه است و باید گفت که اگر یک نظم مردمی برای اداره حکومت همراه با یک فکر تئوریک باشد ، اداره کشور را تسهیل می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد