وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

خاتمی: نیاز به نامه‌نگاری ندارم

به دنبال انتشار خبری مبنی بر ارسال نامه ا‌ی از سوی سید محمد خاتمی به 13 نفر از شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی کشور جهت کسب تکلیف برای شرکت در دهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری، در برخی خبرگزاری ها، رییس جمهور سابق کشورمان این خبر را به تکذیب کرد و نادرست خواند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت:« من چه نیازی به نامه‌نگاری دارم، همه‌ی افراد با من صحبت می‌کنند و من هم می‌توانم با تمام افراد صحبت کنم.»

وی تاکید کرد:« من نامه‌ای ننوشتم.»

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که، آیا تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده دارید؟ گفت:« هنوز تصمیم نگرفته‌ام و نیازی به این نامه‌نگاری‌ها برای تصمیم‌گیری نیست.»

گفتنی است، یک خبرگزاری صبح امروز با انتشار خبر نامه نگاری خاتمی به برخی چهره ها، حتی توانسته بود نام برخی گیرندگان نامه خاتمی را کشف کند!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد