وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قطع مکرر برق، سوژه اصلی تذکرات امروز نمایندگان

نماینده در تذکرات مکتوب به وزیر نیرو نسبت به قطع مکرر برق اعتراض کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه علنی امروز ، تذکرات مکتوب نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

سید جلال یحیی زاده و اولیا نمایندگان تفت و یزد نسبت به تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته در سال 86 به صورت نقدی ، به وزیر آموزش و پرورش تذکر دادند.

همچنین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان نیز در خصوص لزوم نظارت کافی بر قیمت ها و رفع نگرانی مردم به وزیر بازرگانی تذکر مکتوب داد.

علی حسنلویی نماینه نقده هم در تذکری دیگر به وزیر بازرگانی بر لزوم خرید شکر تولید داخلی موجود در انبارهای کارخانجات تاکید کرد.

محمد احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس هشتم هم نسبت به رقم گرانی های اخیر به خصوص گرانی مواد غذایی و کاهش گرفتاری های مردم به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور تذکر داد.

محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز نیز درتذکری مکتوب به وزیر صنایع و معادن لزوم اجرای دستور رئیس جمهور در مورد تامین بودجه تیم ماشین سازی تبریز از قانون یک درصد سهم از سود کارخانجات را خواستار شد.

مسعودی ریحان نماینده اهر و هریس در مجلس هشتم نیز در تذکری به وزیر نیرو به رسیدگی به قطعی برق تاکید کرد.

دوگانی نماینده فسا نیز در تذکری جداگانه در مورد چاره اندیشی برای جبران خسارات خاموشی ها و تغییرات نوسانات افت شدید ولتاژ برق در استان فارس به فتاح وزیر نیرو تذکر مکتوب داد.

همچنین به اساس تذکر دیگر فرهاد شجری نماینده قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب و فلاحت پیشنبه نماینده اسلام آباد غرب برای پیگیری رفع خاموشی مکرر برق در استان کرمانشاه و لزوم قطع صادرات برق و فروش آن به کشورهای خارجی در شرایطی کنونی به وزیر نیرو تذکر دادند.

گفتنی است حیدری، شعبانی، کرمی، محمدی و حسینی نمایندگان استان کردستان هم در تذکری مشترک در مورد رسیدگی به علت قطع مکرر برق و قطعی چند ساعته آن در استان کردستان وزیر نیرو تذکر مکتوب دادند.

جواد زمانی و فلاحت پیشه نمایندگان کنگاور واسلام آباد غرب نسبت به دستور رسیدگی و پیگیری علل عدم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری با توجه به انتظارات به وجود آمده در بین کارمندان دولت به احمدی نژاد رئیس دولت تذکر دادند.

پیمان فروزش نماینده زاهدان هم رسیدگی به وضعیت اتباع ایرانی دستگیر شده در آب های عمان توسط کشورهای عمان و یمن را خواستار شد و در این رابطه به وزیر امور خارجه تذکر داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد