وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اکبرنژاد: مجلس باید به تقویت دولت اصولگرا کمک کند

شکور اکبرنژاد با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به مجلس هشتم برای تعامل با دولت، تصریح کرد: مجلس هشتم باید در جهت تقویت دولت اصولگرای نهم گام بردارد.


شکور اکبرنژاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس هشتم، تصریح کرد:‌ یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری توجه جدی نمایندگان به مسائل معنوی، انجام واجبات، پرهیز از محرمات و دقت بر شبهات بود.
وی با بیان اینکه عملکرد مناسب مجلس نتایج بسیار خوبی را بر کشور می‌تواند داشته باشد،‌ خاطرنشان ساخت:‌ همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، قانون نرم‌افزار عظیم حرکت یک کشور است و به همین دلیل حرکت صحیح مجلس می‌تواند به پیشرفت کشورمان بسیار کمک کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس همچنین با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به مجلس برای تعامل با دولت، گفت: مجلس در این زمینه بنا به توصیه مقام معظم رهبری به تعامل سازنده با دولت خواهد پرداخت و برای تقویت دولت اصولگرای نهم خواهد کوشید.
وی افزود: البته تعامل با دولت به معنای تأئید همه طرح‌های دولت نیست، بلکه هر چند ممکن است میان مجلس و دولت اختلاف سلیقه‌هایی در برخی زمینه‌ها وجود داشته باشد، اما مسلماً رویکرد مجلس، تقویت دولت خواهد بود.
این نماینده مجلس هشتم در پایان سخنان خود در خصوص تأکید مقام معظم رهبری بر عدم تأثیرپذیری نمایندگان از متنفذین، تصریح کرد:‌ همواره برخی صاحبان قدرت‌های سیاسی و اقتصادی بوده‌اند که سعی داشته‌اند نمایندگان را تحت تأثیر قرار دهند، اما اگر توکل نمایندگان به خدا بوده و همه کارهایشان در راه خدا باشد، مسلماً در این دام‌ها نخواهند افتاد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد