وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ممنوعیت تبلیغات از شبکه‌های ماهواره‌ای

معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان خارج از کشور و به تبع آن تبلیغات آنها غیرقانونی و فاقد اعتبار است .

به گزارش ایرنا، علیرضا کریمی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی این معاونت گفت: از آنجا که شبکه‌های مورد اشاره فاقد مجوز از مراجع ذیصلاح هستند، فعالیت این قبیل شبکه‌ها غیرقانونی و به تبع آن تبلیغاتی که از طریق آنها پخش و انتشار می‌یابد، فاقد اعتبار و صحت می‌باشد.

وی یادآورشد: پخش برنامه‌های فوق از خارج از کشور و عدم دسترسی به عوامل آن سبب پخش تبلیغات خلاف واقع از این شبکه‌ها شده و متاسفانه از این طریق ضرر و زیان زیادی متوجه هموطنان می‌شود.

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی گفت: درهمین ارتباط و به منظور جلوگیری از فعالیت موسسه‌های غیر مجاز و صیانت از حقوق شهروندان ، موضوع پیگیری و جلوگیری از پخش آگهی‌های مذکور از سال گذشته در دستور کار این دفتر قرار گرفته است .

کریمی افزود: در همین مدت بیش از ‪ ۲۰‬واحد صنفی - آرایشی -بهداشتی متخلف در تهران شناسایی و با همکاری سازمان‌های ذیربط از جمله سازمان نظام پزشکی و اماکن عمومی ناجا با آنها برخورد شد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد با تاکید بر غیرقانونی بودن هرگونه همکاری و بخصوص سفارش آگهی به این شبکه ها، از مردم خواست که به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و ضرر و زیان مالی و جانی نسبت به این موضوع هوشیار باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد