وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

هاشمی رفسنجانی: زمان سعی و خطا نیست

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت کار کارشناسی برای اداره کشور از اراده این مجمع برای نظارت جدی بر میزان پایبندی دستگاههای دولتی به سند چشم انداز در سال جاری خبر داد و گفت : زمان سعی و خطا به پایان رسیده است.

اعضای مجمع مدیران کل امور اداری و منابع انسانی وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی صبح امروز با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار با تاکید بر اهمیت کار کارشناسی برای اداره کشور به صورت مطلوب گفت: اقدامات جزیره ای برای حل مسائل باعث می شود تا آن مشکل از سمتی به سمت دیگر حرکت کند و خود را در جایی دیگر بروز دهد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: رسمیت و شناسایی ظرف کار تخصصی می تواند برای کشور مفید باشد و کارشناسان و صاحبان فن و تخصص را به کار دلگرم نماید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی اولویت بندی خلاء های موجود در زمینه منابع انسانی و مسائل اداری و تلاش برای حل آنها توسط دولت، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام از طریق قانونگذاری ، سیاستگذاری و نوشتن آئین نامه ها را یکی از موضوعاتی عنوان کرد که مجمع مدیران کل امور اداری می تواند از این راه به حل مسائل کمک نماید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مجمع مدیران کل امور اداری و منابع انسانی را برای مشاوره و رفع مشکلات ساختاری در حوزه منابع انسانی حائز اهمیت خواند و افزود: در اجرای اصل 44 قانون اساسی و سند چشم انداز تکیه زیادی بر منابع انسانی و دانایی محوری صورت گرفته و معنای آن این است که زمان سعی و خطا به پایان رسیده است و باید با برنامه و هدایت به صورت تخصصی حرکت کرده و از این مرحله نسبتا مهم تاریخ انقلاب عبور کنیم.

وی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی و سند چشم انداز که از طرف مقام معظم رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام تفویض شده است را در سال جاری مهم عنوان کرد و گفت : مجمع تشخیص مصلحت نظام تلاش خواهد کرد تا ارزیابی دقیقی از میزان پایبندی دستگاههای دولتی به سند چشم انداز و اجرای سیاست های کلی در طول سال صورت گیرد و این به معنای دخالت در کار دستگاههای اجرایی نخواهد بود.

در ابتدای این دیدار مختاری دبیر اول مجمع مدیران کل امور اداری و منابع انسانی وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی و گزارشی را از روند اقدامات و اهداف این مجمع ارائه کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد