وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جمعیت حامیان ولایت موج سوم مجلس هشتم خواهد شد

دبیر کل جمعیت حامیان ولایت عنوان کرد: جمعیت حامیان ولایت با توجه به ایده ها و نگرش های خاص خود، موج سوم مجلس هشتم خواهد بود و ضمن ارتباط قوی و نزدیک با مردم، در جهت رفع مشکلات جامعه از همه توان خود بهره خواهد گرفت.
دلاور صیامی دبیرکل جمعیت حامیان ولایت روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، با اشاره به تلاش همه جانبه این جمعیت برای راهیابی کاندیداهای اصلح و درد آشنا به مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی می توان برای مردم مثمرثمر بود که در بطن جامعه حضور داشته و مشکلات مردم را لمس کرد، از پشت شیشه های قطور ریاست نمی شود با حقایق آنگونه که هست آشنا شد و برای آن چاره اندیشی کرد.
وی تصریح کرد: جمعیت حامیان ولایت پشتیبان و حامی همه افرادی است که در خط امام، رهبری و ولایت قرار دارند و برای خدمت بی منت به مردم در تلاشند و اگر کسی در خلاف این مسیر قرار داشته باشد ولو اینکه از نزدیکترین دوستان ما هم باشند راهش از ما جداست.
صیامی با اشاره به رقابت فشرده تر کاندیداها در دور اول انتخابات گفت: به تبع فشردگی انتخابات و تعدد کاندیداها میزان تخلفات در مرحله اول مسیر صعودی داشت اما در مرحله دوم به لحاظ کاهش تعداد نامزدها، نظارت ها دقیق تر بوده و مردم نیز دچار سردرگمی انتخاب نخواهند شد.
وی پیش بینی کرد که درصد بالایی از کاندیداهای جمعیت حامیان ولایت به مجلس هشتم راه یابند و ادامه داد: البته تعدادی از افرادی که جمعیت حامیان ولایت از آنها حمایت می کنند در جبهه متحد اصولگرایان نیز حضور دارند و از دو سو مورد حمایت هستند.
دبیرکل جبهه حامیان ولایت ضمن اشاره به حضور 9 کاندیدای این جمعیت در انتخابات مجلس برای حوزه تهران اظهار داشت: علیرغم نوپا بودن این جمعیت ما توانستیم با سرعت و جدیت در بیشتر حوزه های انتخابیه نامزد داشته باشیم و شمار زیادی از این افراد یا در مرحله اول به مجلس راه یافتند و یا اینکه به دور دوم انتخابات کشیده شدند.
وی مبارزه با تورم، گرانی، مسکن و مسایل معیشتی اقتصادی مردم را جزو ضروریات مجلس هشتم برشمرد گفت: رضایت مردم زمانی محقق خواهد شد که مردم از این همه گرانی و مسایل اقتصادی در ابعاد گوناگون رهایی یابند و گرنه مجلس هشتم نیز مجلسی ناموفق خواهد بود.
دبیرکل جمعیت حامیان ولایت خواستار بازنگری در سیاست خارجی کشور شد و تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با توجه به اختیاراتی که توسط قانون به آن داده شده باید علاوه بر تصویب قوانین، بعد نظارتی خویش را نیز قوت بخشد و پیگیر اجرای قوانین مصوب باشد.
وی رضایت مردم را لازمه یک حکومت خوب دانست و افزود: در صورتی که برای اداره کشور به رضایت مردم و منافع ملت توجه نشود موج نارضایتی باعث بی اثر ماندن سایر اقدامات خواهد شد بنابر این باید دولتمردان ما قبل از هر چیز، به فکر جلب رضایت مردم باشند.
صیامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید از دخالت در کار سایر قوا اجتناب کرده و هم و غم خود را به وظایف خویش معطوف دارند زیرا با تصویب یک قانون جامع و فراگیر و با نظارت بر یک قانون جهت اجرای صحیح ،می توان مشکلات بسیاری از مردم را حل کند.
وی ضمن یادآوری اینکه انداختن مساله گرانی به گردن دولت بی انصافی است اظهار داشت: درهر کشور سازمان ها و نهادهای زیادی هستند که بر روند امور تاثیر می گذارند در ایران هم اوضاع به همین صورت است عده ای با کارشکنی قصد دارند اوضاع اقتصادی کشور را نابسامان کرده و بر نارضایتی مردم دامن بزنند.
دبیر کل جمعیت حامیان ولایت افزود: این افراد می توانند هم از بدنه دولت باشند و هم می توانند در سایر قوا و نهادها به فعالیت مخربانه خود بپردازند اما مهم آن است که این افراد شناسایی شده و جلو اقدامات آنها گرفته شود.
صیامی گفت: برای مهار و کنترل تورم، تلاش یک قوه یا سازمان راه به جایی نمی برد اینکار نیازمند عزمی جزم و اراده ملی است تا اقتصاد کشورمان بهبود یابد و خیال قشر گسترده ای از مردم از این معضل آسوده شود.
وی داشتن یک برنامه ریزی همه جانبه که درآن همه زوایای پیدا و نهان مبارزه با تورم لحاظ شده باشد را یکی از اهرم های قوی و موثر مبارزه اقتصاد بیمار کشور برشمرد و گفت: درصورتی که به چند بعد این مساله توجه شده و از سایر مسایل غفلت شود این مشکلات با شکل نو و جدیدی رخ می نماید و به شیوه ای متنوع فکر و ذهن مردم را درهم خواهد ریخت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد