وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فومنی: بخاطر افشاگری علیه اصلاح طلبان تهدید به مرگ شدم

محمد زارع فومنی رئیس ائتلاف اصلاح‌طلبان جوان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از تهدید خود توسط عده‌ای ناشناس خبر داد.
فومنی در توضیح این رویداد گفت: شب گذشته شش نفر ناشناس به طور ناگهانی جلوی ماشین من را گرفتند و ابتدا شروع به بحث با من کردند و ضمن فحاشی و بستن اتهامات ناروا به اینجانب مرا تهدید کردند که اگر به ادامه افشاگری‌های خود علیه تندروهای جریان اصلاحات ادامه دهم مرا به قتل می‌رسانند.
وی در ادامه افزود: ماجرای تهدید من چندین بار توسط افراد ناشناس چه به صورت تلفنی و چه از طریق حضوری صورت گرفته است و اکنون نیز در صدد پی‌گیری حقوقی این مسئله هستم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد