وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اصولگرایان مواظب ترفندهای گروه های رقیب باشند

الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس با تأکید بر وحدت اصولگرایان در انتخابات مرحله دوم هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه باعث پیروزی اصولگرایان در مرحله اول انتخابات شده علاوه بر ارائه یک برنامه جامع در حل مشکلات مردم، همان وحدت، انسجام و هماهنگی بوده که این وحدت باید با تمام قوت در مرحله دوم نیز ادامه یابد.
وی با اشاره به برخی اخبار تفرقه انگیز در خصوص فعالیت انتخاباتی اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان باید مواظب ترفندهای گروه‌های رقیب باشند چرا که عده‌ای در صددند تا با ایجاد شکاف به اهداف خود برسند، اما اصولگرایان باید ضمن حفظ وحدت برای پیروزی نهایی تلاش کنند.
نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس هشتم از حوزه تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر با تأکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات مرحله دوم گفت: اهمیت این مرحله از انتخابات از مرحله اول کمتر نیست و امیدواریم مردم با حضور پرشور و باشکوه خود افراد صالح و شایسته را انتخاب کنند و با اعتماد مجدد به اصولگرایان راه را برای خدمت بیشتر و تلاش برای توسعه و عمران کشور هموار کنند.
به گفته نادران مردم در دور اول انتخابات با رای به اصولگرایان ثابت کردند که هنوز گفتمان خدمت صادقانه بر پایه ارزشهای انقلاب در کشور حاکم است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد