وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جنتی:هر رای گلوله ای به قلب دشمن

امام جمعه تهران از مردم خواست در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با همان شور و شوق مرحله اول حضور داشته باشند.

احمد جنتی در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته تهران با تبریک روز ارتش، از افتخار آفرینان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از اسلام و انقلاب و ایران تقدیر کرد.

وی با اشاره به توانمندی های ارتش در حراست از کشور بیان داشت: پیشرفت‌های عرصه دفاعی کشور مایه روشنی و امید مردم به نیروهای رزمنده و ارتش است.

امام جمعه موقت تهران خطاب به ارتش سلحشور گفت: هر چه دارید از اسلام و انقلاب و امام و رهبری است؛اینها از شما حمایت کردند و به شما رهنمود دادند و شما هم به نظام و فرماندهی کل قوا و مردم وفاداری خود را نشان دادید.

جنتی با یاداوری دلاورمردی ها و شهامت ارتش در 8 سال دفاع مقدس به آنان گفت:توکل به خدا را در خودتان تقویت کنید چرا که این مسئله موجب توانمندی شما خواهد بود.

امام جمعه موقت تهران خطاب به ارتشیان سلحشور تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در آینده نه چندان دور از نظر مهارت و تجهیزات نظامی باید، مجهزتر و آزموده‌تر از همه نیروهای رزمی دنیا باشد تا کسی به فکر حمله به حریم جمهوری اسلامی نباشد.

جنتی ادامه داد: قدرتمندی ارتش جمهوری اسلامی باید در حدی باشد که از حریم اسلام و همه مسلمانان دنیا حمایت کند تا کسی حتی جرات نکند به فلسطین، عراق و افغانستان هجوم بیاورد.

خطیب نماز جمعه تهران در ادامه از حضور پرشور مردم در دور اول انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.
وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات نیز تصریح کرد: مردم در مرحله دوم این انتخابات هم باید با همان شور و شوق حضور داشته باشند.

جنتی با تاکید مجدد بر اهمیت رأی دادن در انتخایات خطاب به مردم گفت: بدانید که با هر رای شما ،گلوله‌ای به قلب دشمن شکلیک می‌شود.
امام جمعه موقت تهران، حضور در پای صندوق های اخذ رأی را عبادت و عمل صالح توصیف کرد و افزود: رای دادن شما مردم که دشمن را ناراحت و عصبانی می‌کند حکم عمل صالح است و ثواب دارد.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین به مردم گفت در انتخاب نمایندگان برای مجلس شورای اسلامی، دقت نظر داشته باشید تا افراد "اصلح" برگزیده شوند.
دبیر شورای نگهبان با تقبیح هرگونه تخلف انتخاباتی، به داوطلبان انتخابات هم متذکر شد که در رقابت انتخاباتی، اخلاق اسلامی و دینی را رعایت کنند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش به فرا رسیدن سالگرد واقعه طبس (5 اردیبهشت)اشاره کرد و گفت: این از عنایت خداوند بود و هیچ کس باور نمی‌کرد که باد و خاک و شن، بر سر دشمنان ریخته شود و دشمن با ذلت و خواری عقب نشینی کند.

جنتی در ادامه با محکومیت ساخت فیلم ضد اسلامی توسط یک نماینده هلندی،بیان داشت: این کار یک نفر نیست،سیاستی احمقانه بر ضد اسلام است که از سوی آمریکا و اروپا نشات می‌گیرد، بحمدالله به ضرر خودشان تمام می‌شود.

خطیب نماز جمعه تهران از همه علمای اسلامی خواست در برابر شیطنت‌های دشمنان علیه مقدسات اسلام مقابله کنند و عکسل العمل‌ نشان دهند.

جنتی در ادامه با اشاره به وضعیت دلخراش مردم مسلمان عراق که تخت اشغال آمریکایی‌ها و هم پیمانانش قرار دارد،گفت: سرنوشت و آینده عراق نیازمند هوشیاری مردم و دولت این کشور است.همه اقوام و مذاهب عراقی بدانند که دشمن اصلی آنان اشغالگران هستند.
وی خواستار بسیج همه نیروهای عراقی علیه اشغالگران شد و بار دیگر تاکید کرد:کشت و کشتار داخلی عراق به نفع آمریکا است و نباید نیروهای داخلی این کشور چنین اجازه‌ای را به اشغالگران بدهند.
خطیب نماز جمعه تهران همچنین بر توقف هر چه سریع‌تر کشتار مردم عراق توسط اشغالگران شد.

جنتی با اشاره به نامگذاری امسال به اسم "نوآوری و شکوفایی" تاکید کرد: مخاطب "نوآوری" در میان مسئولان و مقامات و هر کسی که شانی دارد گسترده است و باید زمینه را برای شکوفایی خلاقیت ها بیش از پیش فراهم کنیم.
خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: متاسفانه پیگیری و اجرای هر چه بهتر این عناوین، متولی خاصی ندارد و باید برای آینده فکری کرد.

جنتی در آغاز خطبه دوم همچنین سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه و انفجار اخیر در شیراز را تسلیت گفت.
وی با تاکید بر ضرورت بررسی علل وقوع این انفجار،گفت: مطمئناً این اتفاق ناشی از سهل انگاری بوده که شبیه آن نیز در گذشته در مسجد ارک تهران رخ داد.

خطیب نماز جمعه تهران در خطبه اول این هفته نماز جمعه تهران به بحث و بررسی پیرامون سیره و سنت پیامبر عظیم الشان اسلام ، حضرت محمد(ص ) پرداخت.
وی با یاداوری محاصره شدن حضرت رسول (ص ) درشعب حضرت ابیطالب (ع ) در دره‌ای توسط قریش، گفت : طی سه سال زندگی سخت و پرمخاطره پیامبر(ص )، سرانجام به فرمان خداوند متعال ، رسول خدا از این وضعیت رهایی یافت .

جنتی ، در این زمینه ، فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های حضرت علی بن ابیطالب (ع ) و یاران او و رهایی حضرت رسول (ص ) از این وضع خطرناک را تشریح کرد و گفت: تمامی این اقدامات با خواست و اراده خدا صورت گرفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد