وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

در هفته گذشته چه گذشت؟

هفته گذشته با خبر جنجالی تنش ایران و آمریکا در خلیج‌فارس آغاز شد.
احمدی‌نژاد در هفت روز گذشته، هفته بسیار فعال و پرکاری را پشت سر گذاشت. ادامه سفر استانی به مشهد و هشدار درباره تورم 70 درصدی در ادامه به تهران بازگشت؛ در جلسه هیأت دولت به دو وزیر خسته نباشید گفت؛ درباره حادثه شیراز متأثر شد؛ برای حفظ امنیت شیرین عبادی دستور داد؛ پسرش را داماد کرد؛ به قم رفت؛ بسیار تند در آنجا انتقاد کرد؛ پنجشنبه به تهران بازگشت و در رژه ارتش شرکت کرد و دوباره به قم بازگشت. راستی، نامه الهام درباره کناره‌گیری از دولت را هم دریافت کرد.

نمایندگان مجلس اما هفته بسیار شاد و مفرحی را پشت سر گذاشتند؛ یک روز دیر از خواب بیدار شدند و مجلس با تأخیر برگزار شد. حداد به نمایندگان گفت: فردا سر وقت بیایید، نمایندگان اما غیبت کردند و مجلس را تعطیل کردند، ولی نام نمایندگان دارای غیبت غیرموجه اعلام شد.

پرونده هسته‌ای ایران هم در هفته گذشته، دستخوش تحولاتی بود؛ از جمله متکی اعلام کرد که این بار ایران به اروپا بسته پیشنهادی داد، آقازاده برای دیدار با البرادعی به وین رفت، اما بدون دلایل خاص این دیدار لغو شد.

هفته گذشته، لاریجانی در مهمانی حداد عادل شرکت نکرد، ولی در سخنرانی احمد‌نژاد در قم شرکت کرد.

گذشته از خبرهای نامبرده، مهمترین خبر هفته گذشته انفجار در شیراز بود که البته یک کمیته برای بررسی این قضیه تشکیل شد. «تابناک» از علت اصلی حادثه و گرفتار شدن رسانه‌ها جنجال برخی خبر داد و شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای، علت اصلی این حادثه را اعلام کرد و همچنین رهبر انقلاب، وقوع این حادثه را تسلیت گفتند.

همچنین در این زمان، عارف دلایل انصراف از انتخابات را اعلام کرد؛ صحت انتخابات دور نخست در بیشتر حوزه‌ها تأیید شد؛ اصلاح‌طلبان نام خاتمی را از لوگوی خود حذف کردند و تبلیغات برای دور دوم انتخابات آغاز شد.

اعلام رای دادگاه تاجیک و واکنش ایران؛‌ نطق بسیار تند اعلمی در مجلس و اظهارات افروغ درباره فروختن مجلس توسط برخی اصولگرایان مجلس؛ انتقاد پورمحمدی و باهنر از تغییرات کابینه دولت؛ هدیه تولد 37 سالگی امارات؛ رفع توقیف روزنامه «روزگار» و پاسخ آیت‌الله مکارم به سروش از جمله اخبار سیاسی دیگر هفته گذشته بودند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد