وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حضور پروشور مردم در دور دوم انتخابات مجلس هشتم

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با قدردانی از مردم به خاطر حضور حماسی در دور نخست انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که در دور دوم انتخابات نیز حضوری جدی داشته باشند.

آیت الله محمد رضا مهدوی کنی روز پنج شنبه در گردهمایی ائمه جماعات استان تهران که مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، افزود : به رغم برخی تنگناها و مشکلات، مردم در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور قابل قبولی در پای صندوق‌های اخذ رای داشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، وی با تقدیر از نقش ائمه جماعات برای تشویق مردم به حضور پرشور در عرصه انتخابات ، از آنان خواست تا همانند دور نخست انتخابات مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.

آیت الله مهدوی کنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در مرحله نخست انتخابات به فهرست ‪ ۳۰‬نفره اصولگرایان در تهران رای داده ام ، تصریح کرد : در مرحله دوم انتخابات نیز به فهرست ‪ ۱۱‬نفره نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان رای خواهم داد.

وی از مردم تهران خواست در مرحله دوم انتخابات نیز به فهرست ‪ ۱۱‬نفره جبهه متحد اصولگرایان رای دهند تا شاهد شکل‌گیری مجلسی قوی و مقتدر باشیم .

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد : البته این بدان معنا نیست که در بیرون از فهرست افراد توانمند و کارآمد تری وجود ندارد بلکه به خاطر حفظ وحدت و کسب آرای بیشتر و کرسی‌های مجلس توسط نمایندگان اصولگرا ، این تصمیم گرفته شده است .

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز از مردم شهرستان‌هایی که انتخابات در آنها به مرحله دوم کشیده شد نیز خواست تا به نامزدهای اصولگرا رای دهند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد