وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آزادی گزینش افراد در صحنه انتخابات ، ارمغان انقلاب اسلامی

رییس مجلس شورای اسلامی گفت : آزادی گزینش افراد در صحنه انتخابات برای رقم زدن آینده‌ای پر اقتدار، ارمغان انقلاب اسلامی برای ملت ایران محسوب می‌شود.

غلامعلی حداد عادل شامگاه پنج شنبه در جمع اعضای جبهه متحد اصولگرا و جمعی از ورزشکاران و فرهنگیان در مسجد فیروز آبادی شهرری اظهارداشت :
فراهم شدن بستر مطلوبی برای شرکت مردم درپای صندوق‌های رای و ارایه آراء دلخواهشان برای برگزیدن افراد منتخب ، یکی از دستاوردهای خطیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

وی ادامه داد: ‪ ۱۰۲‬سال پیش ، مردم با برپایی قیام ، انقلاب مشروطه را به پیروزی رساندند و ثمره آن تشکیل مجلس بود اما این مجلس به دلیل گرفتارشدن در چنگال دیکتاتوری رضاخان ، نتوانست بیش از ‪ ۱۴‬سال تداوم داشته باشد.

وی افزود: بعد از شکل‌گیری ریشه‌های درخت تنومند انقلاب اسلامی ، پایه‌های تاسیس مجلسی قوی و محکم که نشان از رهبری مقتدرانه امام راحل و به برکت خون شهداء است ، تقویت شد و در شرایط کنونی ، برخورداری از مجلسی کارآمد ، مساله‌ای ارزشمند و قابل توجه به ویژه در عرصه بین‌الملل است .

او ادامه داد: در مقایسه برگزاری انتخابات فعلی و گذشته باید این نکته را متذکر شد که مردم می‌توانند به نامزدهایی که از جنس خود و درد آشنا هستند و اندیشه هایشان در گرو بهبود وضعیت کشور در تمامی زمینه‌ها است ، رای دهند.

وی گفت : داشتن حق رای مستقل برای تعیین سرنوشت کشور نیز ثمره انقلاب و نشانه استحکام اعتقاد مردم به افکار خمینی کبیر(ره ) و پیروی از ولایت فقیه است .

وی اظهارکرد: پیوند عمیق میان دین و سیاست در ولایت فقیه گنجانده شده و این مساله انقلاب ما را از سایر کشورهای دنیا، متمایز کرده است .

او تصریح کرد: امام خمینی (ره ) هم بر ارج نهادن به ولایت فقیه از سوی ملت تاکید داشتند و بر این باور بودند که حراست صحیح از آن ، مانع از وارد آمدن آسیب‌های جدی به میهن می‌شود.

رییس مجلس شورای اسلامی در ارتباط با خصوصیات واژه اصولگرایی در جامعه ، خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های افراد اصولگرا، بیگانه ستیزی است و در راس این امر آمریکا در تلاش است تا منافع ایران را تخریب کند.

حدادعادل افزود: اصولگراها اصرار بر حفظ استقلال و حقوق کشور دارند و با پافشاری‌ها توانستند، انرژی هسته‌ای را به ملت بازگردانند.

وی از مردم خواست تا حضور در دور دوم مرحله هشتم انتخابات مجلس شورای اسلامی درششم اردیبهشت ماه جاری را امری جدی تلقی کنند و با آراء کوبنده خود، رعب و وحشت را در دل دشمنان ایجاد کنند.

وی در رابطه با شهرری ، ادامه داد: همجواری شهرری با پایتخت و حضور بقعه متبرکه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع )، برکتی بسیار بزرگ است .

حدادعادل اضافه کرد: این منطقه ، نیازمند تزریق امکانات برای پیشرفت و قرار گرفتن در مسیر رشد است .

در این جلسه ، جمعی از نمایندگان منتخب مردم تهران در مجلس هشتم شورای اسلامی حضورداشتند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد