وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تعداد حوزه‌های انتخابیه مرحله دوم به ‪۵۴‬حوزه افزایش یافت

رییس شورای اطلاع رسانی وزارت کشور گفت : با توجه به ابطال آرای نفر دوم منتخب حوزه انتخابیه زابل از سوی شورای نگهبان ،انتخابات در این حوزه نیز به دور دوم کشیده شد و تعداد حوزه‌های انتخابیه مرحله دوم از ‪۵۳‬به ‪۵۴‬حوزه افزایش یافت .


حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسین موسی پور روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری ایرنا افزود : با توجه به ابطال آرای منتخب دوم زابل از سوی شورای نگهبان تعداد نمایندگانی که در مرحله دوم به مجلس راه خواهند یافت از ‪ ۸۱‬نفر به ‪ ۸۲‬نفر افزایش یافت .

موسی پور خاطرنشان کرد: از بامداد امروز ستادهای انتخاباتی همه نامزدهایی که انتخابات در حوزه‌های آنان به مرحله دوم کشیده شده بود فعالیت‌های تبلیغاتی خود را آغاز کردند.

رییس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات کشور تاکید کرد : فعالیت تبلیغاتی داوطلبان نمایندگی، روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری ممنوع خواهد بود و از ساعت ‪ ۸‬صبح روز ششم اردیبهشت ماه کار رای‌گیری در حدود ‪ ۱۸‬هزار و ‪ ۳۰۰‬شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز می‌شود.

موسی پور تاکید کرد که مرحله دوم انتخابات در ‪ ۲۱‬استان و ‪ ۵۴‬حوزه انتخابیه برگزار می‌شود و ‪ ۱۶۴‬نفر برای کسب ‪ ۸۲‬کرسی نمایندگی با هم به رقابت می‌پردازنند.‬
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد