وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

لیست جبهه متحد اصولگرایان در دور دوم انتخابات تبریز مشخص شد

تراب محمدی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز افزود: در دور دوم انتخابات، سید محمدرضا تاج الدینی، محمدحسین فرهنگی، عشرت شایق، رضا رحمانی و شکور اکبرنژاد 5 کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه تبریز ، اسکو و آذرشهر می باشند.
وی در خصوص معیارهای انتخاب این نامزدها گفت: تمامی این کاندیداها در دور اول نیز برای حضور در لیست جبهه متحد اصولگرایان فرم تکمیل کرده بودند.
محمدی ادامه داد: در اصولگرا بودن این نفرات هیچ شکی نیست، ولی در دور اول به دلیل کثرت کاندیداهای اصولگرا دو نفر از این پنج نفر در لیست دور اول قرار نگرفته بودند که پس از مشاوره با صاحبنظران اصولگرا دو نفر دیگر به سه نفر باقیمانده از لیست دور اول جبهه ملحق شد.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان شرقی همچنین تاکید کرد: لیست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان بدون پسوند و پیشوند ارائه می شود به همین دلیل از فرماندار تبریز و مسئولان برگزاری انتخابات انتظار داریم تا با ارائه کنندگان لیست های جعلی که به نام جبهه متحد اصولگرایان با پسوند و پیشوند ارائه لیست می کنند، برخوردار کند.
وی تصریح کرد: شکایتی نیز در این خصوص به مقامات ذیصلاح ارائه شده است که امیدواریم تا برگزاری دور دوم رسیدگی شود.
محمدی این نوع رفتارها را در راستای حفظ انسجام و وحدت جبهه متحد اصولگرایان ندانست و اظهار داشت: رفتارهای این چنینی وحدت گروه‌های اصولگرا را خدشه‌دار می کند.
وی در خصوص استراتژی جبهه متحد اصولگرایان در دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی فعالیت های جبهه متحد اصولگرایی مبتنی بر حضور حداکثری مردم بوده و تمام فعالیت های تبلیغاتی و برنامه‌ریزی‌های این جبهه بر مبنای حضوری قدرتمند و جدی در صحنه انتخابات تدوین شده است.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در دوم اول انتخابات مجلس شورای اسلامی 6 نفر از نامزدهای لیست انتخاباتی جبهه متحد اصولگریان آذربایجان شرقی به مجلس راه یافته‌اند و 10 نفر نیز در دوم حضور دارند.
وی همچنین تاکید کرد: حضور پرشور مردم در دور اول انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و اعتمادی که به نامزدهای جبهه متحد، اصولگرایان نشان دادند، سبب شد تا نمایندگان اصولگرا با رای بالایی وارد ساختمان بهارستان شوند.
محمدی در خصوص ارائه لیست در سایر شهرستان های استان نیز خاطر نشان کرد:در شهرستان های بستان آباد ، اهر، شبستر ، میانه و سراب نیز رایزنی های لازم با افراد مطرح در حال انجام است که امیدواریم در این شهرستان ها نیز جبهه متحد اصولگرایان لیست مستقلی ارائه دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد