وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جزئیات تخلفات گسترده انتخاباتی در حوزه مسجدسلیمان



گستردگی تخلفات صورت گرفته در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان در طول تاریخ برگزاری انتخاباتها در کشور کم نظیر است و شورای نگهبان نباید تحت تأثیر فشارها و جوسازی های متخلفان در بررسی سلامت انتخابات در این حوزه قرار بگیرد.



یک منبع آگاه در گفت و گو با رجانیوز ضمن بیان مطلب فوق افزود: این تخلفات به قدری روشن است که به هیچ وجه قابل انکار نیست و فضای عمومی را با بهت و حیرت مواجه کرده است. بازپرس ویژه شورای نگهبان مستندات لازم را از تخلفات وسیع صورت گرفته در این حوزه جمع آوری و به تهران منتقل کرد تا شورای نگهبان درباره آن تصمیم گیری کند.



وی در ادامه افزود: خرید و فروش گسترده آرا توسط اکیپ های سازمان یافته کاملاً مشهود بود و متأسفانه یک مقام نظامی محلی هم از بانی اصلی این تخلفات حمایت می کرد. به طوری که امام جماعت 2 مسجد و یکی از خواهران محجبه فرهنگی بازداشت شدند و 2 تن دیگر از اعضاء ستاد انتخاباتی کاندیدای رقیب هم بازداشت شدند.



وی درخصوص بخش دیگری از تخلفات صورت گرفته اظهار داشت: عدم اخذ آرای رقیب در برخی از مناطق از دیگر تخلفات بود به این ترتیب که یا صندوق آرا را به آن مناطق نبرده اند و یا برخی از صندوق ها که به منطقه رفته است، وقتی می دیدند آرا به نفع کاندیدای مورد نظرشان نیست، درگیری صوری ایجاد کرده و بعد هم نیروی انتظامی برخی افراد معتبر، سرشناس و پر سن و سال منطقه را به نحو زننده ای بازداشت کرده است به این شکل که دستهایشان را بسته و آنها را طناب پیچ کرده و بر پشت وانت گذاشته و در آن سرمای زیاد به بازداشتگاه منتقل کرده است.



این منبع آگاه همچنین خاطرنشان کرد: استاندار خوزستان یک روز قبل از شروع تبلیغات رسمی انتخابات در اقدامی غیر معمول و خلاف عرف سیاسی در آستانه انتخابات، به همراه این کاندیدا پروژه ای را که قبلاً افتتاح شده بود، مجدداً افتتاح کرد.



گفتنی است شبکه های ماهواره ای در جریان تقلب و تخلف این حوزه انتخابیه کاملاً همراه و هماهنگ با تخلفات حرکت کردند تا آنجا که نوری زاده از مجریان ضد انقلاب در 4 برنامه ضد کاندیدایی که تخلفات علیه وی صورت گرفته، مطالبی ایراد کرده است.



همچنین گفته می شود با وجود آنکه تخلفات عدیده در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان برای شورای نگهبان محرز شده است، فشارها و توصیه ها برای عدم ابطال انتخابات در این حوزه همچنان ادامه دارد.



در جریان این فشارها شورای نگهبان تهدید شده است که در صورت ابطال انتخابات احتمال درگیری و رخداد مسائل امنیتی در منطقه وجود دارد. این در حالیست که گزارش های خبرنگار ما حاکیست در صورت تأیید انتخابات، چنین احتمالی وجود دارد و اساساً وظیفه شورای نگهبان مصلحت اندیشی و تأثیرپذیری از فشارها نیست.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد