وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس هشتم آغاز شد

تبلیغات انتخابات در 54 حوزه‌ایی که تکلیف نماینده مجلس هشتم آن در روز اول انتخابات مشخص نشد دقایقی پیش آغاز شد.
با گذشت 34 روز از برگزاری انتخابات مجلس هشتم در زمستان سال گذشته خودنمایی بهاریی‌های مجلس هشتم از بامداد امروز آغاز و تا ساعت 8 صبح روز پنجم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
انتخابات مجلس هشتم در مرحله اول تکلیف 210 نماینده از 156 حوزه انتخابیه را مشخص کرده و رقابت برای 80 کرسی دیگر مجلس هشتم به صندوق‌های رأی روز ششم اردیبهشت بستگی دارد.
شورای نگهبان صحت انتخابات در 54 حوزه‌ایی که قرار است انتخابات دور دوم در آنها برگزار شود را تأیید کرده و صحت حوزه‌هایی که به تأیید این شورا نرسیده نیاز به تأیید تا این لحظه نداشته است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت کشور پیش از این اعلام کرده بود در حوزه‌هایی که انتخابات مجلس هشتم به دور دوم کشیده است باید حتماً انتخابات دور اول آن به تأیید شورای نگهبان رسیده باشد و در غیر اینصورت تکلیف نماینده آن حوزه به انتخابات میاندوره‌ای مجلس هشتم موکول می‌شود.
موسی‌پور همچنین از عدم تغییر نحوه تبلیغات دور دوم نسبت به دور اول انتخابات خبر داده و افزود: چاپ عکس فقط در قالب زندگی‌‌نامه مجاز است و الصاق هرگونه مواد تبلیغی ممنوع می‌باشد اما گروه‌ها و احزاب مختلف می‌توانند با نصب بنر بدون ذکر نام کاندید مورد حمایت خود و به جهت حضور حداکثری مردم الصاق تبلیغ داشته باشند.
در حوزه انتخابیه تهران با داشتن بیشترین تعداد نماینده در مجلس تبلیغ 19 نماینده که همگی آنها جزو جبهه متحد اصولگرایان بوده‌اند در دور اول مشخص شده و 22 نفر برای انتخاب 11 نماینده دیگر در ششم اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌‌کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد