وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نام نمایندگان بی تعهد مجلس اعلام شود

در حالیکه تعطیلات کمرشکن نوروز تمام شده است و ادارات و سازمان های دولتی رفته رفته شکل محل کار پیدا می کنند اما برخی نمایندگان مجلس همچنان در تعطیلات به سر می برند.

به گزارش «فردا»، غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی نیز به دلیلی افتادن حدنصاب تعداد نمایندگان حاضر در مجلس مجبور شد با خواهش از نمایندگان از آنها بخواهد تا از صحن خارج نشوند.

وی هشدار داد: در غیر این صورت نام هر کسی که از صحن خارج شود را از میکروفن مجلس و رادیو اعلام می‌کنم تا به تکلیف خود عمل کرده باشم.

این اتفاق در روزهای آخر مجلس در حالی اتفاق می افتد که حضور برخی نمایندگان در راه روهای مجلس تنها یکی از دلایل این مسئله است.

بنابراین گزارش علت مهم از نصاب افتادن جلسات مجلس عدم مراجعه تعداد قابل توجهی از نمایندگان است که یا به دور دوم انتخابات راه یافته اند یا اینکه به دلیل شکست در انتخابات از ناکامان راه یابی به مجلس هشتم بوده اند و دیگر لزومی برای حضور در جلسلت مجلس نمی بینند.

«فردا» پیشنهاد می نماید هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه مجلس به روزهای آخر کاری خود نزدیک می شود، در گزارشی شفاف به مردم نحوه حضور نمایندگان در جلسات رسمی را منتشر نماید.

انتشار تعداد نطق های نمایندگان و صحبت به عنوان نماینده موافق یا مخالف طرح ها نیز می تواند برای ارزیابی بهتر مردم مفید باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد