وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم کمتر از مرحله اول نیست

رییس ستاد انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای‌اسلامی استان زنجان گفت: اهمیت مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس هشتم کمتر از مرحله اول نیست.

"کیقباد علی‌بابایی" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، برلزوم شرکت گسترده مردم در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد و افزود: انتخابات مجلس شورای‌اسلامی یک میثاق ملی و دستاورد گرانبهای نظام جمهوری اسلامی است و مردم با حضور در این صحنه، وفاداری خود را نسبت‌به این نظام ابراز می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم با حضور در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس، در حقیقت کار ناتمام خود در مرحله‌ی نخست انتخابات مجلس هشتم را به‌پایان خواهند برد.

علی‌بابایی باتاکیدبر اینکه احساس وظیفه مردم و استفاده از حق قانونی در همه مراحل انتخابات یکسان است، یادآور شد: مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم مانند مرحله‌ی اول در حوزه‌های انتخابیه "زنجان و طارم" و "خدابنده" برگزار خواهدشد.

رییس ستاد انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان زنجان گفت:
مقدمات و زمینه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم در حوزه‌های یادشده در ششم اردیبهشت‌ماه امسال فراهم شده است.

وی افزود: درمرحله دوم انتخابات، افرادی می‌توانند رای دهند که‌در مرحله اول در حوزه‌ی انتخابیه‌ی دیگر رای نداده باشند.

در مرحله اول انتخابات حوزه انتخابیه "زنجان و طارم" ازمجموع ‪ ۱۷۰‬هزار و ‪ ۸۲۸‬رای ماخوذه "سعدالله نصیری قیداری" باکسب ‪ ۵۶‬هزارو ‪ ۲۸۸‬رای بعنوان یکی‌از دو نماینده این حوزه انتخابیه برگزیده شد و "جمشید انصاری" و "علی وقفچی" نیز بترتیب باکسب ‪ ۳۷‬هزارو ‪ ۱۷۳‬رای و ‪ ۲۷‬هزار ‪ ۳۹۴‬رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

در حوزه انتخابیه "خدابنده" نیز ازمجموع ‪ ۸۳‬هزارو ‪ ۲۸‬رای ماخوذه "محمد پیران" و "سیدافضل موسوی" بترتیب باکسب ‪ ۱۷‬هزارو ‪ ۷۰۶‬رای و ‪ ۱۵‬هزارو ‪۳۴۶‬ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

از حوزه انتخابیه "ابهر و خرمدره" نیز "احمد مهدوی‌ابهری" باکسب ‪ ۳۳‬هزار و ‪ ۷۵‬رای از مجموع ‪ ۱۰۲‬هزارو ‪ ۳۰۷‬آرای ماخوذه و حوزه "ماهنشان و ایجرود" نیز "رضا عبدالهی" باکسب ‪ ۱۸‬هزار و ‪ ۴۵۰‬را از مجموع ‪ ۴۸‬هزار و ‪ ۷۳۰‬آرای صحیح ماخوذه، درمرحله‌ی اول به‌مجلس هشتم راه یافتند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد