وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اصولگرایان در دور دوم انتخابات هشتم با انسجام کامل شرکت می‌کنند

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ایران و عضو جبهه متحد اصولگرایی گفت:اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس هشتم نیز با انسجام کامل حضور خواهند یافت.

لطف الله فروزنده، روز جمعه در سفر به شهرکرد در گفت وگو با ایرنا افزود: رویکرد اصولگرایان در دور دوم انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی همان رویکرد وحدت و انسجام است.

وی تصریح کرد:در دور دوم انتخابات مجلس هشتم، فضا شفاف‌تر شده و مشکلات دوره اول وجود ندارد و در ‪ ۵۰‬حوزه‌ایی که نامزدهای اصولگرایان حضور دارند از تمام ظرفیت و توان جبهه متحد اصولگرایان بهره گرفته می‌شود.

فروزنده یادآور شد:با اعتمادی که مردم در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی به اصولگرایان داشتند، در دور دوم نیز این اعتماد مردم وجود خواهد داشت.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت:جریان متحد اصولگرایی با وحدت در این دوره از انتخابات حضور یافتند و جریان‌های مختلف اصولگرایی در قالب فرمول پنج به اضافه شش سازماندهی شدند و از سوی دیگر "برنامه‌ای" با مسایل گوناگون برخورد کرد.

به گفته وی، جریان اصولگرایی با آسیب شناسی فعالیت‌های گذشته ، طرحهای جدیدی را برای مجلس هشتم ارایه داد و امید است از این پس انتخاباتی برنامه‌ای وجود داشته باشد و "شعور" جایگزین " شعار " شود.

فروزنده گفت:ملت ایران، ملتی با شعور ،آگاه و فهیم هستند و آنچه برای مردم مهم است عملکرد جریانهاست و مردم احساس کرده‌اند که جریان اصولگرایی در مجلس هفتم و دولت نهم خدمت صادقانه را برنامه اصلی کار خود قرار داده‌اند.

وی گفت:تلاش صادقانه برای خدمت به مردم باعث اعتماد آنها به خدمتگزاران خود شده و مردم از این رو خدمتگزاران خود را دوست دارند و آنها را انتخاب کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دور دوم هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در ششم اردی‌بهشت ماه در حوزه‌های که انتخابات به مرحله دوم کشیده شده برگزار خواهد شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد