وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کاندیداهای دور دوم‌انتخابات درخرم‌آباد تبلیغات خودراآغاز کردند

با توجه به این که تا روزششم اردیبهشت ماه زمان برگزاری دور دوم هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کمتر از یک ماه باقی مانده، برخی نامزدها در خرم‌آباد تبلیغات زودهنگام و غیرعلنی خود را آغاز کرده‌اند.

در ایام تعطیلات نوروزی کاندیداها زمان مناسبی برای تبلیغات خود داشته و با پیام‌های تبریک سال نو امکان جمع‌آوری آرا به نفع خود را فراهم کرده‌اند.

انتخابات مجلس هشتم در شهرستان خرم‌آباد با چهار کاندیداها به دور دور کشیده شده و مردم در روز ششم اردیبهشت ماه آینده برای دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، افراد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

نصب پلاکارد در برخی مناطق شهر خرم‌آباد و تبریک سال نو و تشکر و قدردانی از مردم به خاطر انتخاب آنان برای حضور در مجلس هشتم از جمله تبلیغات این افراد می‌باشد.

همچنین برخی‌از آنان پلاکاردهای تبلیغاتی خود را روی دیوارها نصب کرده‌اند تا نسبت به جمع‌آوری آرای مردم به نفع خود اقدام کنند.

برگزاری مجالس و نشست‌های مختلف برای معرفی بهتر خود به مردم، شرکت در آیین دید و بازدیدهای نوروزی و حضور در محافل مختلف از جمله جشن شادی، ازدواج زوج‌های جوان در این ایام از دیگر شگردهای تبلیغاتی نامزدها به شمار می‌رود.

شهرستان خرم‌آباد با دو کرسی نمایندگی دارای بیش از ‪ ۳۴۰‬هزار نفر واجد شرایط رای دادن است.

روز ششم اردیبهشت ماه سال جاری مردم این شهرستان به پای صندوق‌های رای خواهند رفت تا افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد