وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نامه منتجب‌نیا به خاتمی پس‌از شکست سنگین

پس از شکست سنگین حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس، رسول منتجب‌نیا قائم مقام و سرلیست این حزب در نامه‌ای به سید محمد خاتمی، از آنچه «مصادره» و «محاصره» خاتمی توسط تعدادی از اصلاح‌طلبان نامید، انتقاد کرد و از او خواست ضمن پایان دادن به این مصادره و محاصره، یاران واقعی امام و دوستان دیرین را به عده‏ای که وی "آنان" خطابشان کرد، نفروشد و به همراه مهدی کروبی نقشی اساسی در ائتلاف و انسجام تمام نیروهای اصلاح‌طلب و خط امامی ایفا کند.

قائم مقام اعتمادملی در این نامه که پس از انتخابات مجلس هشتم نوشته شده است، ضمن ابراز نارضایتی خود از جریانات غیراصلاح طلب و یادآوری نامه‏محرمانه ای که چندروز پیش از ارسال این نامه به خاتمی نوشته است، خطاب به رئیس جمهور پیشین کشورمان آورده است: خاتمی عزیز ظرفیت شما آن نیست که در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس برای شکست یک نفر و پیروزی چند نفر هزینه شوید.

به نظر می‌رسد انتشار این نامه اولین فشار هواداران کروبی برای خالی کردن میدان انتخابات ریاست جمهوری آینده توسط خاتمی است.

متن کامل این نامه به نقل از سایت رسمی حزب اعتمادملی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر عزیز و بزرگوارم حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمد خاتمی

با سلام و عرض تبریک، این نامه را مردی می نویسد که علی التحقیق تاکنون وامدار احدی جز ذات لایزال الهی و اولیاء او نبوده و در تمامی مراحل حیات و نسبت به همه دوستان آنچه در توان خود بوده از حمایت و همکاری به کار برده است و زمانی می نویسد که برای همه روشن شد که رقبای سیاسی هیچیک از اصلاح طلبان را برنمی تابند و این نامه در پی نامه چهار صفحه ای خصوصی است که چند روز پیش ارسال شد.

از اینکه چند تن از دوستان مخلص شما در لیست "یاران خاتمی" وجود نداشت چندان نگران نیستم. آنچه انگیزه من در نگارش این نامه شد مصادره و محاصره کردن شخصیتی است که با عنوان "فرزند امام" و با تلاش، ایثار و فداکاری جمعی از دوستان و در زمان فراهم شدن شرایط اجتماعی برای تحول سیاسی، به مردم معرفی شد و در دوران هشت ساله دولت اصلاحات همان دوستان که هیچگونه رانت و بهره مادی و اجتماعی از اصلاحات نبردند با تمام وجود از او و تفکر و دولتش دفاع کرده و می کنند و تشکلی مقدس و مورد حمایت امام راحل که بقول دوستان نوزده سال برای بقاء، دوام و گسترش آن از هرگونه بذل مال ، جان و حیثیت دریغ نورزیدم.

جناب خاتمی؛ من شما را بزرگتر از آن می دانم که در انحصار و محاصره چندین تن باشید و یاران واقعی امام و دوستان دیرین و ریشه دار خود را به آنان بفروشید و خود را هزینه آنها کنید!

خاتمی عزیز ظرفیت شما آن نیست که در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس برای شکست یک نفر و پیروزی چند نفر هزینه شوید. شما می توانید با معاضرت و همکاری چند تن چون آقایان کروبی و موسوی خوئینی خیل عظیم اصلاح طلبان را هدایت و جریان مردمی و خط امامی اصلاحات را مدیریت کرده و برای همیشه آن را تثبیت نمائید. چنانچه بارها به اینجانب و سایر دوستان قول و وعده داده اید.

بنابراین، درخواست دوست مخلص شما آن است که حصر را بشکنید و به ظرفیت و جایگاه منیع خویش بنگرید و پرچم پرافتخار ادامه خط نورانی امام و تحقق آرمانهای بلند آن قائد عظیم الشأن را همراه با برادران عزیز، لایق و مخلص خود چون کروبی به اهتزاز درآورید و افراد و تشکل های سیاسی را برای پیشگیری از خطرات و آفات تقویت کنید ، در این صورت توانسته اید رسالت تاریخی خویش را ادا نمائید و بی مهریها و کم لطفی ها نسبت به دوستان صدیق شما ترمیم و جبران خواهد شد.

والسلام
رسول منتجب نیا
دوم فروردین 1387
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد