وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حضور امریکایی ها و تامین امنیت تیم ملی فوتبال

حضور نظامیان امریکایی در اطراف و داخل هتل محل اقامت اعضای تیم ملی فوتبال ایران در کویت، باعث وضع تدابیر شدید امنیتی شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، هتل "کروان پلازا" محل اقامت کاروان تیم ایران در یکی از مناطق دور افتاده و در نزدیکی فرودگاه بین المللی کویت واقع شده است.
* حضور نیروهای نظامی امریکایی در هتل محل اقامت اعضای تیم ملی باعث شده است تدابیر شدید امنیتی به خاطر حضور این نیروها در اطراف و داخل هتل وضع شود.
همچنین تقسیم اعضای تیم ملی در هفت طبقه و در دو ساختمان مجزا کنترل و هماهنگی تیم را کاملا سخت کرده است.

*امکان تماس نداشتن اتاق به اتاق به صورت مستقیم یکی دیگر از موانع برای هماهنگی کادر فنی و اداری تیم ملی در هتل محل اقامت است و تماس اتاق به اتاق تنها از راه هماهنگی با اپراتور هتل صورت می گیرد.

* در حالیکه مشخص بودن زمین تمرین مناسب جزو مسایل بدیهی است، زمین های تمرین تیم ملی فوتبال مشخص نیست و با پیگیری‌های فراوان تمرین تیم ملی شب نخست در ورزشگاه النصر و شب دوم در ورزشگاه الجهرا برگزار شد. این دو ورزشگاه هم در مناطق دور افتاده کویت واقع هستند.

*مسئولان کویتی علت اختصاص ندادن زمین تمرین در داخل شهر را اشغال زمین های شماره یک همه باشگاه‌ها عنوان می کنند و این در حالی است که تیم های باشگاهی هم اکنون در تعطیلات به سر می برند.
*اعضای تیم ملی فوتبال که روز یکشنبه از منامه وارد کویت شدند و روز گذشته دو جلسه تمرینی فشرده را با حضور تمامی نفرات برگزار کردند که از شرایط مطلوب روحی و آمادگی ملی پوشان حکایت داشت.

* براساس تمرینات انجام شده، تیم ملی در دیدار با کویت با سیستم 1-3-2-4 به میدان خواهد رفت و ترکیب تیم ملی نسبت به دیدار با بحرین با چند تغییر روبرو خواهد بود.
تیم ملی شب آینده در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 به مصاف کویت می رود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد