وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حداد عادل:مجلس هشتم،مجلس خدمت و تعامل

رئیس مجلس شورای اسلامی ، مجلس هشتم را مجلس خدمت ، تلاش و تعامل سازنده با سایر قوا به ویژه دولت دانست.
حداد عدل گفت : اعتماد بالا ی مردم در انتخابات اخیر وظیفه و مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

وی افزود : مردم در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی با توجه به توصیه مقام معظم رهبری و با حضور با شکوه خود در پای صندوق های رای به نامگذاری سال 1386 از جانب رهبر فرزانه انقلاب به بهترین وجه پاسخ دادند.

رئیس مجلس شورای اسلامی سال قبل را سالی خوب برای ایران اسلامی دانست و گفت : سال 86 اگرچه فراز و فرودهایی داشت و از نظر اقتصادی برای قشرهایی از مردم مشکلات معیشتی به همراه داشت ، اما مجموعا سال امید ، برکت و توسعه کشور بود.

حداد عادل افزود: سال قبل ، سال عزت و استقلال ملت ایران بود و مظهر بارز و مصداق آشکار آن ایستادگی ملت در بهره مندی از حقوق خود در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای بود.

وی تاکید کرد : مجلس که ترجمان انگیزه و نیت ملت است با تصویب قوانین لازم توانست از اراده ملت پشتیبانی کند.

رئیس مجلس شورای اسلا می تصریح کرد : دولت و مجلس پشتیبان ملت و مردم پشتیبان قوای سه گانه و انقلا ب هستند که برای عزت و استقلا ل ایران عزیز تلا ش می کنند.

حداد عادل با اشاره به موقعیت خوب ایران در عرصه بین المللی گفت : ایران در منطقه به عنوان کشوری باثبات قدرتمند و موثر شناخته شده است و از نظر علمی ، اقتصادی و صنعتی روز به روز پیشرفت می کند و همگان به آینده روشن تر کشور امیدوارند.

وی به تلاش های مجلس در سال قبل اشاره کرد و گفت : به سرانجام رساندن قانون خدمات مدیریت کشوری یکی از اقدامات مهم مجلس در سال 1386 بود که بعد از گفتگو های طولانی به دولت ابلا غ شد و دولت مشغول تدوین آیین نامه آن است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد