وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

یک ایرانی معاون وزیر خارجه امریکا شد

گلی عامری به سمت معاون آموزشی وزارت خارجه آمریکا منصوب شد.

عامری درسال 2005 از سوی جرج بوش به عنوان یکی از اعضای هیئت سه نفره آمریکا در شصت و یکمین نشست کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل معرفی شد.

وی همیشه به مسائل آموزشی و مسئله زنان علاقمند بوده و سوابقی چون عضویت در هیئت امنای کالج کتلین گیبل ‌و عضو کمیته ناظر ‌اورگان در کمپین‌ برای تحصیلات‌دانشگاهی را در کارنامه خود دارد علاوه بر این پست‌های آموزشی دیگری را نیز بر عهده داشته است.

وی متولد تهران است که در سال 1989 بعنوان شهروند آمریکایی شناخته شد.

عامری در رشته ارتباطات و ادبیات فرانسه در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل و سپس موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه استنفورد در رشته ارتباطات شد و در حال حاضر به زبان های انگلیسی فرانسه اسپانیایی و فارسی صحبت می‌کند.

گفتنی است این مقام آمریکایی در می 2007 با ارسال نامه ای به ایرانیان ثروتمند مقیم آمریکا از آنها‌ خواست‌ به ‌یک‌سازمان جدید‌که‌هدف از‌تشکیل‌آن رایزنی‌با‌دولت فدرال‌برای لغو‌محدودیت‌های تجاری علیه ایران و ازسرگیری روابط دیپلماتیک با تهران بوده است کمک مالی کنند.

نکته قابل توجه آن که عامری با احراز پست معاون آموزشی وزارت خارجه آمریکا می‌تواند محققان ایرانی را تحت برنامه های وزارت خارجه آمریکا به این کشور منتقل کند.

به گزارش رادیو فردا به نظر می‌رسد انتصاب گلی عامری به عنوان معاون آموزشی وزارت خارجه آمریکا با سیاست آمریکا مبنی بر استفاده از ‌ظرفیت‌های دیپلماسی عمومی در مقابل ایران همخوانی دارد‌ به تعبیر دیگر واشنگتن می‌کوشد با محوریت بخشی به راهبرد گفت‌وگوی مستقیم با مردم، زمینه پیشبرد سیاست‌های ضد ایرانی را از طریق فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی فراهم کند.

در عین حال حضور چهره‌های ایرانی در سطوح مختلف سیاسی آمریکا و بزرگنمایی این موضوع از سوی رسانه‌های بیگانه با هدف جلب اعتماد افکار عمومی ایران به حاکمیت آمریکا صورت می‌گیرد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد