وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جنگ روانی بازندگان به منظور التیام روحی- روانی است

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با بیان اینکه پیروزی اصولگریان در انتخابات مجلس ناشی ازعملکرد صحیح آن‌ها در حوزه‌های مسؤولیتی است، عملیات روانی بازندگان انتخابات را از حیث روانشناسی عکس‌العمل حداقلی و قابل انتظار از یک شکست‌خورده دانست.

دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی اتهامات جریان‌های مخالف اصولگرایی به دستگاه‌های برگزارکننده انتخابات در زمینه تشکیک در سلامت انتخابات را مشابه رفتار فردی دانست که بعد از آنکه در جریان یک دعوا، مضروب شده و طرف مقابل هم محل دعوا را ترک کرده، تازه داد و بیداد راه می‌اندازد.

وی همچنین گفت: اینگونه رفتارها کاملاً طبیعی است و طبق متدهای روانشناسی، حداقل عکس‌المعلی است که می‌توان از یک شکست‌خورده انتظار داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه جنگ روانی بازندگان در انتخابات بیشتر جنبه التیام روحی- روانی دارد، خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات قبل از انتخابات هم شاهد یکسری از شگردهای ساختارشکنانه بودیم که به عقیده من به جز اخلال در روند انتخابات تاثیر دیگری نداشت.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری حضور پررنگ مردم در انتخابات را بیش از هر چیز ناشی از دل نگرانی مردم نسبت به انقلاب و ارزش‌های انقلاب دانست و تصریح کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی تنها برای حفظ نظام و آرمان های انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: هر چند برخی افراد معاند انقلاب و امام در روزهای منتهی به انتخابات سعی کردند با برجسته کردن مسائلی مانند گرانی و بیکاری، موجب کاهش حضور مردم در انتخابات شده و پس از آن، از کاهش مشارکت، تعبیر به برگشتن مردم از نظام و انقلاب کنند اما به لطف خدا، اینگونه مسائل توسط مردم به حاشیه رانده شد و مردم با رأی خود نشان دادند که با اصل انقلاب و نظام موافق هستند.

ذاکر اصفهانی خدمت صادقانه و تلاش شبانه‌روزی دولت و بیانات رهبر انقلاب را از دیگر عوامل انگیزشی برای حضور مردم در انتخابات دانست و افزود: اعتقاد مردم به ولایت آن‌ها را پای صندوق‌های رأی آورد و به امریکا فهماند که تحریم و قطعنامه‌هایی که مغرضانه به تصویب می‌رسند، هیچ‌‌گونه تأثیری در روند داخلی کشور ندارد.

وی اقبال مردم به اصولگرایان را ناشی از عملکرد آن‌ها در حوزه‌های مختلف مسؤولیتی خواند و گفت: جریاناتی که در انتخابات‌ها دچار شکست می‌شوند بهتر است به جای به در و دیوار زدن به بررسی عملکرد خود در گذشته بپردازند و تغییر رویه دهند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد