وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

عقده‌گشایی از تریبون بیگانه؛ این‌بار عضو ‌مشارکت

فاطمه حقیقت‌جو عضو ارشد جبهه مشارکت از طریق تریبون وابسته به وزارت خارجه انگلیس به خط هنجارشکنانه‌ای که نورالدین پیرموذن سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس هفتم از طریق صدای آمریکا آغاز کرده بود، پیوست.

در حالی که اقدام هنجارشکنانه سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس هفتم (دوم‌خردادی‌ها) در مصاحبه با رسانه وابسته به وزارت خارجه آمریکا در داخل کشور مورد نکوهش تقریبا همه فعالان سیاسی که در این‌باره اظهار نظر کرده‌اند، قرار گرفته است. رادیو بی‌بی‌سی وابسته به وزارت خارجه انگلیس و رادیو فردا ارگان سازمان جاسوسی ایالات متحده، پشتیبانی رسانه‌ای از پیرموذن را شدت بخشیده‌اند.

این نماینده مجلس ششم و عضو ارشد جبهه مشارکت که از واشنگتن پایتخت آمریکا با بی‌بی‌سی گفت‌و‌گو می‌کرد، گفته است: "اساسا اقدام آقای پیرموذن غیرقانونی نبوده و ما چیزی را خیانت می‌نامیم که در قانون منع شده باشد."

حقیقت‌جو عقده گشایی از تریبون صدای آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی و نهادهای قانونی کشور توسط پیرموذن را منطبق با اصول ‪۸۴و ‪۸۶قانون اساسی مبنی بر آزادی اظهارنظر نمایندگان مجلس خوانده است.

عضو جبهه مشارکت نیز اظهاراتی مشابه آنچه پیرموذن از تلویزیون صدای آمریکا مطرح کرده بود را از تریبون وزارت خارجه انگلیس علیه نظام و انتخابات ایران مطرح کرده است.

مصاحبه حقیقت‌جو با بی‌بی‌سی در دفاع از مصاحبه پیرموذن با صدای آمریکا، مقابلا توسط این رسانه وابسته به دولت آمریکا پوشش داده شد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد